May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۳۷۵۱
۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
0
بانک مهر اقتصاد پس از ارزیابی تیم ممیزی شرکت TCS موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001) شد.
بانک مهر اقتصاد گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت گرفت
پول‌نیوز- بانک مهر اقتصاد پس از ارزیابی تیم ممیزی شرکت TCS موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001) شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر نتاج – مدیر عامل بانک – در این مراسم اظهار داشت: مجموعه مهر با 22 سال سابقه فعالت در عرصه پولی و مالی کشور بر اساس ارزش های حاکم، باورهای دینی و نگاه آینده پژوهانه، توانسته است با 12 میلیون سپرده گذار و منابعی بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان در 800 شعبه سراسر، سالیانه بین 800 هزار تا یک میلیون فقره وام و تسهیلات به متقاضیان ارائه کند.

نتاج قرار گرفتن در میان 5 بانک برتر کشور را افق چشم انداز بانک مهر اقتصاد در سال 1395 عنوان کرد و گفت: برای تحقق این هدف دو شاخص برخورداری از سهم 7 درصدی منابع پولی و نرخ بازدهی دارایی ها تعریف شده که در حال حاضر با تلاش تمامی همکاران این بانک 5 در صد از سهم منابع پولی را به خود اختصاص داده است و امیدواریم در سال 95 به هدف پیش بینی شده دست یابیم.  

نتاج التزام به پیاده سازی بانکداری بدون ربا را وجه تمایز بانک مهر اقتصاد با سایر بانک ها بیان کرد و ادامه داد: این بانک به سهم خود در پی ربازدایی از نظام پولی و بانکی کشور است و اقدامات مجموعه مهر در پیاده سازی قانون عملیات بانکی بدون ربا برای نخستین بار در کشور صورت گرفته است لذا امیدواریم در آینده از بانکداری بدون ربا به سمت بانکداری اسلامی و نهایتا طراحی نظام اقتصاد اسلامی پیش رویم.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد حمایت از تولید ملی بر اساس راهبردهای کلان اقتصاد کشور را از اولویت های این بانک در سال های اخیر عنوان کرد و ابراز داشت: اختصاص 400 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی و حمایت از صنعت خودرو سازی کشور در قالب تسهیلات خرید دین از جمله اقدامات مجموعه مهر در این زمینه به شمار می روند.

نتاج خاطر نشان کرد: تلاش کرده ایم با برگزاری نشست در لایه های مختلف سازمانی، ارزش ها، چشم انداز، اهداف کلان، راهبردها و برنامه های عملیاتی را اجرایی کنیم و با تمامی موانع و مشکلاتی که در مسیر سازمان قرار دارد به راه خود ادامه دهیم.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پایان ابراز امیدواری کرد با استفاده از نظرات متخصصین و نخبگان و به کارگیری روش های نوین بتوانیم هر چه بیشتر انتظارات ذی نفعان خود را محقق کنیم.

در ادامه دکتر فرهمند – سر ممیز تیم ارزیابی شرکت "TCS”– اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد با رویکرد بهره گیری از نظرات متخصصین و خبرگان و فعالیت در پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت بر اساس الزامات استاندارد توانسته است به موفقیت های مناسبی در بازار پولی و مالی دست یابد که پاسخگویی مناسب، تعهد کارکنان، تفویض مسئولیت ها و اختیارات از ارکان اصلی در پیشبرد اهداف بانک می باشد.

هادی بهنود – معاون طرح و توسعه بانک – نیز در ادامه با بیان اینکه کیفیت یک مقصد نیست بلکه آغاز یک راه است، ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد همواره سعی نموده با بهره گیری از رهنمودهای ارزیابان خبره کیفیت در راه پیشرفت و توسعه قدم برداشته و با شناسایی فرصت های بهبود و حذف موانع، پویایی خود را حفظ نماید.

بهنود خاطر نشان کرد: دریافت استانداردها و گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت نشان‌دهنده توجه ویژه و نگاه خاص بانک مهر اقتصاد به مشتریان است.

بر اساس این گزارش، بانک مهر اقتصاد موفق به کسب 3 گواهينامه استاندارد، سيستم مديريت کيفيت ISO 9001، سيستم سنجش رضایتمندی مشتریان ISO 10004 و مديريت رسيدگي به شکايات و رضايتمندي مشتري  ISO 10002  با تایید شرکت "TCS" به مرکز اعتبار بخشی ANZ- JAS استرالیا و نیوزلند گردید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: