May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۴۰۶۱
۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶
0
مشاور و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نظام پرداختی پرستاران اصلاح شده است.
پول‌نیوز- مشاور و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نظام پرداختی پرستاران اصلاح شده است.

سید جواد رضوی روز چهارشنبه در گفت و گویی با اشاره به اینکه در گذشته اعتراضاتی نسبت به دریافتی پرستاران وجود داشت، افزود: در زمان حاضر این موضوع برطرف شده و نظام پرداختی پرستاران به نسبت پزشکان اصلاح شده است.

وی یادآوری کرد: گزارشها و مشاهدات انجام گرفته بیانگر آن است که این اقدام به رضایتمندی پرستاران منجر شده است.

دکتر رضوی همچنین با بیان اینکه دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اهداف احصا و رصد کامل موارد موجود در این بخش و انطباق آنها با قوانین، شکل گرفته است، افزود: این دفتر با احصا موارد توسط بازرسان نسبت به جمع بندی مسائل و مشکلات موجود و ارجاع آن به مراجع ذی صلاح مبادرت می کند.

وی بیان کرد: در صورتی که شکایات مردمی به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور به سرانجام نرسد و پاسخ قانع کننده ای به شاکیان ارائه نشود موارد در این دفتر بررسی می شود.

مشاور و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص کتاب تعرفه سلامت خاطر نشان کرد: بسیاری از پزشکان رضایت خود را از اجرای کتاب تعرفه سلامت اعلام کرده اند و نارضایتی اعلام شده از سوی برخی پزشکان مایه تاسف است.

وی خاطر نشان کرد: هدف جامعه پزشکی چه در بخش دولتی و چه خصوصی همگام با طرح تحول نظام سلامت ارائه خدمات مورد نیاز به گروههای هدف است و وزارت بهداشت نیز آماده شنیدن انتقاد یا پیشنهاد در ارتباط با اصلاح جزئیات کتاب تعرفه سلامت است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: