May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۴۴۹۰
۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
0
چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی ششم بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد گشايش يافت.
حضور بانک کشاورزی همایش بانکداری الکترونیک
 پول‌نیوز- چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی ششم بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد گشايش يافت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این همایش که با موضوع«ضرورت توسعه اکوسیستم بانکداری الکترونیک» برگزار شد، وزیر امور اقتصادی و دارایی،‌ رئیس‌کل بانک مرکزی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دبیر کل بانک مرکزی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.

بر اساس اين گزارش، بانك كشاورزي  نيز در بخش‌های مختلف این همایش كه تمامی بانک‌ها، موسسات اعتباری،شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری،دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی، مشارکت دارند، با برپايي غرفه  و حضور كارشناسان مطلع پاسخگوي مراجعان خواهد بود.

 همزمان با برگزاری این همایش، دستاوردها و محصولات بانک‌ها و شرکت‌های  فعال در حوزه فناوری‌های بانکی در نمایشگاه جانبی در معرض دید شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت  و «سامانه بازرسي و كنترل هاي داخلي» بانك كشاورزي نيز معرفي خواهد شد.

اين گزارش مي افزايد، پنل‌های تخصصی در قالبی جدید با همکاری صاحب نظران حوزه بانکداری و نظام‌های پرداخت با موضوعاتی همچون کارت‌های اعتباری، بازنگری در ساختار درآمدی بانک‌ها، مدل‌های بانکی نوین ایران، پرداخت‌های فرامرزی، نقش داده‌کاوی در کسب‌و‌کار بانکی و بانکداری باز برگزار می‌شود كه شركت گسترش فناوري هاي نوين كشاورز  از شركت هاي تابع بانك كشاورزي نيز ضمن برپايي غرفه  با هدف  نمايش توانمندي هاي فني و الكترونيكي خود ، يك پنل تخصصي و  آموزشي  با موضوع«Core Banking» را برگزار خواهد كرد.

گفتني است در بخش نوآوري چهارمين  جشنواره دكتر نوربخش، باشگاه  كودك و نوجوان  بانك كشاورزي  به عنوان يكي از دستاوردهاي نوين نظام بانكي كشور مورد ارزيابي خواهد شد و نامزد دريافت جايزه اين جشنواره است.

چهارمين چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت تا هفتم بهمن ماه  برپا است و بازديد براي مديران،كارشناسان نظام بانكي آزاد خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: