کد خبر: ۱۳۴۵۳۸
۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۷
0
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه مشکلات بیمه قالی‌بافان به زودی رفع خواهد شد، گفت: برای افزایش سهم تعاون در اقتصاد بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال آینده درخواست شده است.
پول‌نیوز- معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه مشکلات بیمه قالی‌بافان به زودی رفع خواهد شد، گفت: برای افزایش سهم تعاون در اقتصاد بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال آینده درخواست شده است.

حمید کلانتری در گفت‌وگویی در مورد نقش اتاق‌های تعاون در اقتصاد کشور، اظهار داشت: اثربخشی و نقش تعاونی‌ها در دستگاه‌های اجرایی کامل نیست و از طرفی هم دولت به تعهدات خود در قبال تعاونی‌ها عمل نکرده است.

وی افزود: اکنون باید بیش‌تر به حوزه تعاون در کشور توجه شده و نقش اتاق‌های تعاون با توجه به وجود قوانین موجود پررنگ‌تر شود؛ این امر زمانی محقق خواهد شد که اتاق‌های تعاون به اهمیت و جایگاه خود بیش‌تر توجه کنند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال برای بخش تعاون در بودجه سال 94 چه میزان اعتبار در نظر گرفته است، گفت: بیش از 500 میلیارد تومان در بودجه سال آینده اعتبار درخواست شده است.

وی همچنین به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا تاکنون مشکل بیمه قالی‌بافان حل نشده و اعتبارات لازم تخصیص داده نمی‌شود، افزود: مشکل بیمه قالی‌بافان با پیگیری های انجام شده به  زودی حل خواهد شد.

کلانتری افزود: به دنبال این هستیم، با برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح‌ استان‌های مختلف فروش صنایع دستی افزایش یابد.

این مقام مسئول در وزارت تعاون همچنین درباره لزوم حذف یارانه اقشار پردرآمد گفت: اینکه یارانه اقشار پردرآمد باید حذف شود، شکی نیست علاوه بر این منابع حاصل هم باید صرف تولید و اشتغال در کشور شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: