May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۴۵۸۰
۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
0
چهارمين همايش بانکداري الکترونيک و نظام هاي پرداخت با رويکرد ضرورت توسعه اکوسيستم بانکداري الکترونيک در محل سالن همايش هاي برج ميلاد آغاز به کار کرد و بانک پارسيان با برپايي غرفه و ارائه خدمات بانکي به شرکت کنندگان در اين همايش حضور چشم گيري يافت.
حضور فعال بانک پارسيان در همايش بانکداري الکترونيک
پول‌نیوز- چهارمين همايش بانکداري الکترونيک و نظام هاي پرداخت با رويکرد ضرورت توسعه اکوسيستم بانکداري الکترونيک در محل سالن همايش هاي برج ميلاد آغاز به کار کرد و بانک پارسيان با برپايي غرفه و ارائه خدمات بانکي به شرکت کنندگان در اين همايش حضور چشم گيري يافت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اين همايش روز دوشنبه 6 بهمن ماه 1393 با حضور وزير امور اقتصادي و دارايي، رئيس کل بانک مرکزي و مشارکت شبکه بانکي کشور و شرکت هاي ارائه دهنده خدمات بانکي و تجارت الکترونيکي آغاز به کار کرده و تا بعد از ظهر روز سه شنبه 7 بهمن ماه 1393 ادامه خواهد يافت و چهره هاي برجسته نظام بانکي به ارائه آخرين دستاوردهاي صنعت بانکداري الکترونيک و چالش ها و رويکرد هاي جديد اين صنعت خواهند پرداخت.

بدينوسيله از کارشناسان بانکداري الکترونيک دعوت مي شود از غرفه بانک پارسيان در نمايشگاه جنبي اين همايش ديدن فرمايند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: