May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۵۲۳۵
۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
0
علاقه‌مندان فرصت دارند تا در شش رشته ICT و IT، پزشکی و بیوتکنولوژی، متالوژی و نانوتکنولوژی، طراحی و تولید، علوم شناختی، مدیریت و هنر در این جشنواره شرکت کنند.
پول‌نیوز - صاحبان ایده، دانشجویان و نخبگان کشور فرصت دارند در شش رشته تا 30 بهمن ماه سال جاری به رقابت بپردازند.

به گزارش گروه فنناوری و ارتباطات پول‌نیوز، علی زواشکیانی، دبیر نخستین جشنواره کارآفرینی پُل در نشست خبری این جشنواره عنوان کرد: علاقه‌مندان فرصت دارند تا در شش رشته ICT و IT، پزشکی و بیوتکنولوژی، متالوژی و نانوتکنولوژی، طراحی و تولید، علوم شناختی، مدیریت و هنر در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مکان برگزاری این جشنواره در برلین آلمان است، افزود: نخستین جشنواره کارآفرینی پل در خرداد ماه سال آینده به مدت سه روز برگزار می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره کارآفرینی پُل اظهار داشت: علاقه‌مندان و کارآفرینان می‌توانند تا سی‌ام بهمن ماه ایده‌های خود را در قالب فیلمی به زبان انگلیسی ارائه دهند تا ایده‌های آنها پس از داوری به مرحله نهایی راه یابد.

زواشکیانی افزود: جایزه این جشنواره شامل پرداخت هزینه کامل شرکت در همایش «آیبریج» 2015 آلمان برای 10 طرح اول است و به بیش از 100 طرح برگزیده نیز کمک هزینه حضور در این همایش ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه نزدیک به 7000 کارآفرین فناوری ایرانی در آمریکا حضور دارند، افزود: ما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم که این جشنواره می‌تواند زمینه مناسبی برای بکارگیری این کارآفرینان باشد.

به گفته دبیر نخستین جشنواره کارآفرینی پُل، فرهنگ کارآفرینی در کشور باید تغییر کند و اگر سرمایه‌گذاری در کارآفرینی باشد، می‌توان نتایج مثبتی از این موضوع را گرفت.

زواشکیانی با اشاره به اینکه آماده کردن اکوسیستم‌های فناوری برای اتصال به سیستم کارآفرینی دنیا نیاز به اقداماتی ویژه دارد، افزود: رویداد آیبریج خرداد ماه امسال برای دومین سال متوالی و طی سه روز در برلین برگزار می‌شود و گروهی از مشهورترین صاحبان کسب و کارهای نو، سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر و مدیران ارشد شرکت‌ها از کشورهای ایران، آلمان و آمریکا به سخنرانی و تبادل نظر می‌پردازند.

وی اظهار داشت: نخستین جشنواره کارآفرینی پل زمینه‌ای برای ورود به رویداد آیبریج است که در جشنواره کارآفرینی 200 کارآفرین برتر را انتخاب کرده و با داوری‌ها، امیدواریم که در رویداد آیبریج شرکت کنند. همچنین تاکنون 100 طرح به دبیرخانه ارائه شده که ما پیش‌بینی می‌کنیم به 400 طرح برسد.

بنابراین گزارش، کنفرانس پل به همت انجمن بین‌المللی مدیران ایرانی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعدادی از کارآفرینان پل را انتخاب می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: