May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۵۴۱۱
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
0
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در نخستین کنفرانس بین المللی هلدینگ ایران بر اساس تایید هیات علمی این کنفرانس لوح و تندیس اهتمام به هلدینگ دریافت کرد.
لوح اهتمام به هلدینگ از آن بانک مهراقتصاد شد
پول‌نیوز- مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در نخستین کنفرانس بین المللی هلدینگ ایران بر اساس تایید هیات علمی این کنفرانس لوح و تندیس اهتمام به هلدینگ دریافت کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این کنفرانس بین المللی با محوریت نقش هلدینگ در توسعه اقتصادی کشور و برون رفت از ركود اقتصادي با مشارکت اتاق های بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل (یونیدو) و دیگر تشکلهای صنعتی و با حضور مقامات عالی رتبه، روسای اتاق ها و پانصد شرکت  برتر ایران و پنج هلدینگ بین المللی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

این کنفرانس در دو بخش اصلی و تکمیلی برگزار شد که بخش اصلی شامل ارایه مقالات تخصصی، برگزاری پانل تخصصی با موضوع کنفرانس، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارایه تجربیات برتر در خصوص ایجاد، راهبری و مدیریت شرکت‌های هلدینگ بود که دکتر نتاج – مدیر عامل بانک مهر اقتصاد – نیز به ارائه مقاله ای در خصوص معرفی روش ها و ابزارهای تامین مالی پرداخت.

لوح اهتمام به هلدینگ از آن بانک مهراقتصاد شد

 از اهداف برگزاری این کنفرانس می‌توان کمک به توسعه علمی مبحث سازمان‌های هلدینگ و شناسایی نخبگان و علاقه‌مندان و ایجاد، همسویی دیدگاه‌ها در جامعه علمی و مدیران اجرایی کشور در زمینه مفهوم و چگونگی شکل‌دهی و استقرار هلدینگ‌های موفق، شناسایی نقاط قوت و ضعف هلدینگ‌ها در ایران و دستیابی به روش‌های کارآمد ایجاد، راهبری و مدیریت و ایجاد بستری برای معرفی مطالعات و پژوهش‌ها و تجارب در زمینه هلدینگ‌ها و انجام مطالعات تطبیقی بر روی نمونه‌های موفق داخلی و خارجی اشاره کرد.

لوح اهتمام به هلدینگ از آن بانک مهراقتصاد شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: