کد خبر: ۱۳۵۵۶۳
۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
0
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست گفت: برای برون رفت از بحران های محیط زیست کشور باید سیاستهای جدی زیست محیطی اعمال شود.
پول‌نیوز- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست گفت: برای برون رفت از بحران های محیط زیست کشور باید سیاستهای جدی زیست محیطی اعمال شود.

« معصومه ابتکار » که به نمایندگی از رئیس جمهور به شهرضا از توابع استان اصفهان سفر کرده است، صبح پنجشنبه در این شهرستان اظهار کرد: استان اصفهان با دو بحران کم آبی و آلودگی هوا مواجه است و ابن دو موضوع ، شرایطی را برای اصفهان ایجاد کرده است که براحتی نمی توانیم از آن چشم پوشی کنیم.


رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به کاهش بارندگیها افزود: با توجه به این شرایط باید با اعمال مدیریت جدی زیست محیطی از منابع موجود آب حفاظت و آلودگی هوا را کاهش دهیم.

در این نشست ، نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار اجرای طرح رفع آلایندگی کارخانه ها، مستقر در این منطقه شد. « عوض حیدرپور »:نماینده مردم شهرضا، دهاقان و منظریه در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد : دولت ، تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کند.

در ادامه، « محمد هویدا » شهردار شهرضا با اشاره به پیشرفت 30 درصدی طرح فاضلاب این شهر گفت: تکمیل این طرح به 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و چنانچه این مبلغ تامین شود طرح فاضلاب شهرضا تا پایان سال آینده عملیاتی خواهد شد.

شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: