کد خبر: ۱۳۵۶۸۷
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
0
مدير عامل بانك كشاورزي در ادامه تصريح كرد: ما كاركنان بانك كشاورزي بايد در مسير خدمت گزاري به مردم هم دل ، همراه و هم راي باشيم و اهداف سازماني خود را محقق كنيم.
حضور پررنگ بانک کشاورزی در کلان شهرها برای توسعه بخش کشاورزی
پول‌نیوز- دكتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانك كشاورزي روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه سال جاري در جمع روساي شعب بانك در استان اصفهان گفت: حضور ما در كلان شهرها نباید ما را از تفکر اصلی خود دور کند بلکه باید وسیله ای برای ایفای قوی تر نقش ما در توسعه بخش کشاورزی باشد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دكتر شهيد زاده در سفر به اين استان در جمع روساي شعب با  اشاره به موقعيت استان اصفهان در كشور اظهار داشت: اصفهان جايگاه ويژه اي در كشور دارد و بايد محل تردد خبرگان و محققان بانكي باشد و شما نيز به عنوان كاركنان با تجربه و باتدبیر بايد تجربيات خود را به آنها منتقل كنيد.

 وي با توجه به منابع مالي موجود در اصفهان گفت : اصفهان و ساير استان هاي بزرگ بايد ملي فكر كنند و نيازهاي استان هاي كوچك را نيز برآورده سازند.

مدير عامل بانك كشاورزي در ادامه تصريح كرد: ما كاركنان بانك كشاورزي بايد در مسير خدمت گزاري به مردم هم دل، همراه و هم راي باشيم و اهداف سازماني خود را محقق كنيم.

دكتر شهيد زاده به سابقه درخشان هشتاد ساله بانك كشاورزي اشاره كرد و گفت : از زماني كه به عنوان يك بانك پا به عرصه وجود گذاشته ايم جايگاه برتر و ويژه اي را براي خود تعريف كرده ايم و در هر مرحله كه تحولي به وجود آمده، بانك كشاورزي پيشرو و پيشگام سيستم بانكي بوده است.

وي اجراي CORE BANKING را يكي از افتخارات بانك كشاورزي دانست و اظهار داشت : زماني كه هيچ بانكي به زير ساخت هاي بانكداري الكترونيك فكر نمي كرد ما مهرگستر را پايه ريزي كرديم و به عنوان يك بانكدار حرفه اي هر گاه دولت و ايران عزيز نیاز داشته است ، بانیروی انسانی متعهد توانسته ایم جایگاه درخوري بدست آوریم .

شهید زاده به شعار "بانک کشاورزی بانک همه مردم ایران" اشاره كرد و گفت : تلاش مي كنيم  پاسخ منفی را از فرهنگ خود حذف کنیم چرا که ما به عنوان یک بانک باید حامی تولید کننده باشیم.

وي با تعریف مشتری مداری در بانک کشاورزی گفت: زمانی می توانیم در مشتری مداری موفق باشیم که خودمان را مدیون مشتری بدانیم و به عنوان یک بانکدار حرفه ای  با توانمند سازی منابع انسانی به سوی مشتری مداری برویم .

مرتضي شهيدزاده افزود: کارشناسان بانک به عنوان متخصصان بخش کشاورزی باید در تمام مراحل اجرای طرح  کنار مشتری باشند به گونه ای که مشتری احساس کند به عنوان مشاور در کنارش هستیم.

مديرعامل بانك كشاورزي در پايان، نقش اين بانك را در اقتصاد مقاومتی پر رنگ دانست و گفت: ما باید با مرتفع كردن مشکلات و نقاط ضعف تولید در بخش کشاورزی، ادبیات توسعه را در این بخش غالب کنیم و نقش بانک را در اقتصاد مقاومتی برجسته كنيم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: