کد خبر: ۱۳۵۷۰۷
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
0
روابط عمومي در سازمان هاي پيشرو بالاترين نقش را در راه كارهاي مديريتي ايفا مي كند.
گردهمايي مسئولين روابط عمومي بانك قوامین
پول‌نیوز- سومين گردهمايي سراسري مسئولين روابط عمومي بانك با حضور احمدرضا خطيبي مديرعامل بانك، حميد موفق مدير كل حوزه رياست و رئيس اداره روابط عمومي، معاونين روابط عمومي و روساي دواير اداره مركزي و مديريت شعب استان ها با هدف تبيين برنامه هاي سال 94 با تاكيد بر راهبردهاي نوين ارتباطي در تحقق اهداف بانك به مدت دو روز در مجتمع فرهنگي، ورزشي پاس قوامين برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در آغاز به كار اين همايش مديرعامل بانك با اشاره به نقش مهم روابط عمومي در ايجاد فرايند ارتباط دوسويه در بانك و جايگاه مهم آن در تحقق اهداف خاطرنشان كرد: امروزه روابط عمومي در سازمان ها نقش مهمي در پيشبرد اهداف در بخش درون و برون سازمان دارند و بايد در ارائه راه كارهاي مديريتي ايفاء نقش نمايند.

وي تاكيد كرد: هر چند روابط عمومي در چارچوب عملي وظايف رايج و تعريف شده يي دارد كه شايد نتواند از آن تخطي كند. اما جايگاه و نقش آن در مناسبات اجتماعي و اقتصادي از اهميت بسياري برخوردار است.

خطيبي هدف گذاري و تبيين راهبردها، روش شناسي، مديريت تغيير، برنامه ريزي در چارچوب اهداف بانك، اهميت به تبليغات هدفمند، بهره گيري از نقطه نظرات مخاطبان و مشاوره به مديران در تصميمات سازماني را از جمله وظايف و مسئوليت هاي روابط عمومي دانست.

گردهمايي مسئولين روابط عمومي بانك قوامین

مديرعامل بانك ضمن قدرداني از تلاش هاي انجام شده در امور روابط عمومي در بانك از مديران و روساي دواير روابط عمومي خواست اهميت جايگاه خود را بيشتر بدانند و با علم و عمل در راستاي اهداف تعريف شده گام بردارند.

بر پايه همين گزارش موفق رئيس اداره روابط عمومي نيز طي سخناني به اهميت و جايگاه روابط عمومي در بانك اشاره و بر بهره گيري از تكنيك ها و ابزارهاي ارتباطي جهت تدوين برنامه ها تاكيد كرد و خاطرنشان نمود: همكاران روابط عمومي مي بايستي خدمت را نه فقط براي سازمان بلكه بر مبناي نيازهاي مخاطبان در برنامه كاري خود داشته باشند.

موفق هم چنين با قدرداني از عملكرد نمايندگان و مسئولين روابط عمومي در مديريت استان ها برنامه ريزي تبليغاتي و ارتباطي بر مبناي شرايط اقليمي و استاني و در راستاي اهداف كلان بانك در سال آتي را يك ضرورت دانست و بر همكاري و هم انديشي بيش از پيش همكاران در اين زمينه تاكيد كرد.

در اين گردهمايي دكتر ابدالي معاونت طرح و برنامه بانك نيز با حضور در جمع مسئولين روابط عمومي در سخناني تصريح كرد: در ذكر اهميت جايگاه روابط عمومي هر سازمان بايد گفت كه روابط عمومي چشم و گوش و مغز متفكر سازمان است، نماي سازمان را به مشتريانش و نيازمندي هاي مشتريان را به سازمان نشان مي دهد.

وي در اين گردهمايي ضمن تقدير از عملكرد دلسوزانه مسئولين روابط عمومي بر ضرورت ارتقاء جايگاه سازماني آنان تاكيد كرد.

اين گزارش هم چنين حاكي است: تشريح مباحث تخصصي و در دستور كار روابط عمومي بانك از جمله بازاريابي، تبليغات و ارتباطات از ديگر برنامه هايي بود كه در اين گردهمايي ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: