May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۵۷۰۸
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
0
حجت الاسلام و المسلمین نجفی: برخورداری از پدری خوب، مادری لایق و شایسته، بهره مندی از لقمه حلال و داشتن معلم دلسوز چهار رکنی است که می تواند هر خانواده ای را از بلایای دنیوی و اخروی دور کرده و سلامتی و نشاط را برای آن خانواده به ارمغان آورد.
پول‌نیوز- همایش خانوادگی عترت با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد و خانواده های کارکنان استان گیلان برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین نجفی - مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک - در این مراسم به تشریح سیاست ها، اهداف و رویکردهای فرهنگی بانک مهر اقتصاد پرداخت و گفت: برخورداری از پدری خوب، مادری لایق و شایسته، بهره مندی از لقمه حلال و داشتن معلم دلسوز چهار رکنی است که می تواند هر خانواده ای را از بلایای دنیوی و اخروی دور کرده و سلامتی و نشاط را برای آن خانواده به ارمغان آورد.

همایش خانوادگی عترت بانک مهراقتصاد

وی با بیان اینکه چنانچه محیط خانواده سالم و پاک باشد بی شک محیط جامعه نیز اینگونه خواهد بود، ابراز داشت: ازدواج یکی از اصول دست یابی به کمال در زندگی است لذا هیچ مرد یا زنی به تنهائی نمی تواند به کمال برسد.

وی با حساس عنوان کردن نقش زنان در خانواده اظهار کرد: انتظار می رود مادران محیطی گرم و پر نشاط را برای همسر و فرزندان خود مهیا کنند و با صرف بیشترین زمان با آن ها، الگو و سرمشق فرزندان خود باشند بنا بر این باید بسیار مراقب افکار، رفتار و سخنان خود باشیم.

وی محیط آرام خانوادگی را از عوامل اصلی موفقیت همسران در محیط کار دانست و ادامه داد: فعالیت در یک بنگاه اقتصادی مانند بانک اگر چه کاری سخت و طاقت فرساست ولی باید تلاش کنیم استرس و خستگی کار روزانه خود را به محیط خانه منتقل نکنیم و در ایجاد فضای صمیمی و پر نشاط خانواده بکوشیم.

همایش خانوادگی عترت بانک مهراقتصاد

در ادامه این همایش اصلانی فر - مدیر کل شعب استان گیلان- ضمن تقدیر از همراهی خانواده همکاران و با مهم ارزیابی کردن نقش خانواده ها در موفقیت بانک، به ارائه گزارشی از فعالیت های بانک مهر اقتصاد پرداخت.

بر اساس این گزارش تقدیر از فرزندان همکاران، اجرای برنامه های شاد و مفرح و سخنرانی حجت الاسلام روح الله زاده مشاور فرهنگی بانک در خصوص آسیب های استفاده از ماهواره و شبکه های اجتماعی از دیگر برنامه های همایش خانوادگی عترت بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: