May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۵۷۵۹
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
0
سامسونگ دوربین دیجیتال تازه خود موسوم به NX500 را در دسترس علاقمندان قرار داده و تلاش کرده هم از نظر طراحی و هم از نظر فناوری این محصول را به یک تولید منحصربه فرد مبدل نماید.
پول‌نیوز- سامسونگ دوربین دیجیتال تازه خود موسوم به NX500 را در دسترس علاقمندان قرار داده و تلاش کرده هم از نظر طراحی و هم از نظر فناوری این محصول را یک تولید منحصر به فرد مبدل نماید.

به گزارش فارس به نقل از فوتوانسر دوربین یاد شده از قابلیت های کلیدی NX1 برخوردار است و امکانات ارتباطی آن از طریق بلوتوث و وای – فای هم تقویت شده است.

دوربین یاد شده از دقت 28 مگاپیکسل برای عکاسی برخوردار است و نصب حسگرهای Illumination APS-C بر این توان افزوده است. سامسونگ می گوید این دوربین حتی در نور کم هم می تواند عکس‌هایی با کیفیت بالا تهیه کند.

پشتیبانی از فیلم برداری با کیفیت 4K  و  UHD از جمله دیگر مزایای دوربین یاد شده است. حسگرهای باکیفیت BSI APS-C در زمان فیلم برداری ویدیویی به کمک شما آمده و تصاویر مناسبی را ثبت می‌کند.

رونمایی از دوربین 28 مگاپیکسلی سامسونگ(+عکس)

 HEVC CODEC که پیشرفته ترین فناوری فشرده سازی است موجب ارتقای کارآیی برای ذخیره سازی فایل های ویدیویی با کیفیت بالا و حجم کم می گردد. به گونه ای که فایلی با کیفیت و با فرمت H.264 با نصف همان فضای مورد نیاز به منظور ذخیره سازی قابل استفاده است.

همچنین تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به UHD از روی دوربین و بدون نیاز به انتقال تصاویر به رایانه شخصی ممکن است.

پردازنده DRIMeV این دوربین موجب افزایش کیفیت و تفکیک رنگ ها و کاهش نویز بر روی تصاویر می گردد. قیمت این دوربین که در ماه مارس سال جاری میلادی روانه بازار می شود هنوز اعلام نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: