May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۰۴۵
۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
0
مدیرعامل و معاونین بانک مهر اقتصاد با جانبازان آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی ثارالله دیدار و گفت‌وگو کردند و با اعطای شاخه ای گل برای آنها آرزوی سلامتی نموده و لحظاتی را با یادآوری خاطرات جانبازان دوران دفاع مقدس سپری کردند.
پول‌نیوز- مدیرعامل و معاونین بانک مهر اقتصاد با جانبازان آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی ثارالله دیدار و گفت‌وگو کردند و با اعطای شاخه ای گل برای آنها آرزوی سلامتی نموده و لحظاتی را با یادآوری خاطرات جانبازان دوران دفاع مقدس سپری کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر نتاج مدیر عامل بانک در این بازدید که به پاس قدرشناسی از اسطوره های ایثار و فداکاری انجام پذیرفت، گفت: بی‌تردید یکی از پایه‌های مستحکم جمهوری اسلامی ایران وجود جانبازان عزیز و یادگاران 8 سال دفاع مقدس و سایر عرصه‌های نبرد با دشمن است.

بازدید مسئولین بانک مهر اقتصاد از آسایشگاه جانبازان

وی افزود: همه ما وظیفه داریم برای حفظ حرمت این عزیزان تلاش کنیم و اگر مشکلاتی برای جانبازان وجود دارد برطرف شود.

نتاج با بیان اینکه حضور در جمع جانبازان باعث ارتقای روحیه و یادرآوری دلاور مردی های حافظان امنیت و استقلال این مرز و بوم می‌شود، تصریح کرد: به اینجا می‌آییم تا از صبر و استقامتی که این عزیزان دارند قوت قلب بگیریم.

بازدید مسئولین بانک مهر اقتصاد از آسایشگاه جانبازان

وی با تاکید بر اینکه یکی از اقداماتی که باید به طور مستمر انجام شود، سرکشی به این آسایشگاه‌ها و منازل نگهداری جانبازان است، افزود: این کار منافع بی‌شماری هم برای خود شخص و هم برای مجموعه جانبازان و پرستارانی که از این عزیزان نگهداری می‌کنند، دارد.

در این دیدار دکتر نتاج پای صحبت‌ها و درد دل های جانبازان نشست و از نزدیک با مشکلات، معضلات و مسائل مختلفِ پیرامون زندگی آنان آشنا شد و اعلام آمادگی کرد در حد توان مشکلات عزیزان جانباز را مرتفع نماید.

بازدید مسئولین بانک مهر اقتصاد از آسایشگاه جانبازان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: