May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۰۴۸
۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
0
سومين مركز صدور و پرداخت خسارت شركت بيمه سينا در غرب تهران با حضور مدير عامل و اعضاء هيات مديره اين شركت روز گذشته افتتاح شد .
مركز پرداخت خسارت پونك بيمه سينا افتتاح شد
پول‌نیوز- با هدف تكريم ارباب رجوع و گسترش شبكه فروش، بيمه سينا سومين شعبه تخصصي اتومبيل خود را در غرب تهران افتتاح كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سومين مركز صدور و پرداخت خسارت شركت بيمه سينا در غرب تهران با حضور مدير عامل و اعضاء هيات مديره اين شركت روز گذشته افتتاح شد .

بنابر اين خبر هدف از تاسيس اين مركز مشتري مداري و گسترش شبكه فروش شركت  و ارائه خدمات صدور بيمه نامه، پرداخت خسارت و صدور الحاقيه مي باشد .

در اين مراسم امين شيركاني مدير عامل شركت بيمه سينا با تاكيد بر اصلاح ساختار پرتفوي خاطر نشان كرد: توجه به گسترش شبكه فروش به منظور كاهش و توزيع مناسب ريسك و توجه به مشتريان خرد به منظور عدم وابستگي به مشتريان بزرگ از اهم برنامه هاي شركت بيمه سينا براي سال جاري و سال آينده مي باشد .

مركز پرداخت خسارت پونك بيمه سينا افتتاح شد

شيركاني در ادامه با اشاره به تاكيد بيمه مركزي ج.ا.ا بر توسعه بيمه هاي زندگي افزود: اصلاح پرتفوي بخش درمان در تركيب پرتفوي به نحوي كه تنها وابسته به بيمه هاي درماني نباشيم، همچنين كنترل خسارت هاي پرداختي و اصلاح قيمت بيمه اي از ديگر برنامه هاي بلند مدت شركت بيمه سينا است.

وي در ادامه گفت: با توجه به برنامه ريزي و سر مايه گذاري شركت بيمه سينا دربخش بيمه هاي عمر و زندگي، پرتفوي اين نوع بيمه نسبت به سال گذشته در تركيب پرتفوي شركت 2 برابر شده است و اين در حاليست كه نتايج مثبت اين امر در سال آينده در تركيب پرتفوي بارزتر خواهد بود.

مدير عامل شركت بيمه سينا در پايان به توسعه شبكه فروش از 500 به 700 نمايندگي فعال تا سال آينده خبر داد.
 
شايان ذكر است شعب صدور و پرداخت خسارت اتومبيل شركت بيمه سينا در شرق تهران واقع در خيابان دماوند و نيز در مركز تهران واقع در روبروي پارك لاله آماده ارائه خدمات به بيمه گذاران محترم مي باشد و شعبه پرداخت خسارت پونك نيز از اين پس در غرب تهران واقع در ميدان پونك ، بلوار ميرزا بابايي ، نرسيده به سردار جنگل ، جنب بازار ميوه و تره بار در محل پاركينگ عمومي آماده ارائه خدمات تخصصي بيمه نامه اتومبيل به بيمه گذاران محترم مي باشد .
برچسب ها: بیمه سینا ، خسارت ، پونک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: