کد خبر: ۱۳۶۱۸۰
۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
0
در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، مدیرعامل بانک شهر به دلیل تلاش در مسیر احقاق حقوق مصرف‌کننده و رضایتمندی مشتری، شایسته اهدای لوح تقدیر دانسته شد.
تقدیر از مدیرعامل بانک شهر
پول‌نیوز- مدیرعامل بانک شهر در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به دلیل احقاق حقوق مصرف‌کننده‌، مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، مدیرعامل بانک شهر به دلیل تلاش در مسیر احقاق حقوق مصرف‌کننده و رضایتمندی مشتری، شایسته اهدای لوح تقدیر دانسته شد.

بر این اساس، در این اجلاس که با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری‌مدار و پاسخگو برگزار شد، لوح تقدیر رضایتمندی مشتریان از سوی محمدسعید اربابی، نماینده مجلس و رئیس فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین سیدمحمد جعفری، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به مدیرعامل بانک شهر اختصاص یافت.

در این لوح تقدیر، با اشاره به جایگاه والای گرامی داشتن حقوق مردم در تمامی ادیان و فرهنگ‌ها، آمده است: "در دنیای تجارت امروز، عنوان رضایتمندی مشتری، یکی از عوامل بنیادی ماندگاری و تعالی سازمانی است؛ بانک شهر به اهتمام دکتر حسین محمدپورزرندی، شایسته دریافت لوح تقدیر در مسیر احقاق حقوق مصرف‌کننده و رضایتمندی مشتری شناخته شده است."

بر این اساس، در این اجلاس ملی که توسط گروه بین‌الملل پیشگامان و با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، منتخبین که از میان سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی و خدماتی فعال در عرصه اقتصاد کشور بودند، پس از ارزیابی شاخص‌های مشتری‌مداری توسط کمیته تخصصی همایش، در پایان لوح‌های سه ستاره، دو ستاره، یک ستاره و اهتمام دریافت کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: