April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۲۵۲
۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
۱
وی با اشاره به اینکه روابط‌ عمومی فرا بورس پیش از این در طبقه هجدهم ساختمان حافظ پاسخگوی سوالات معامله‌گران بود، افتتاح مرکز پاسخگویی در طبقه دوم تالار حافظ را اقدامی برای هموارتر کردن راه‌های ارتباطی با مخاطبان عنوان کرد.
پول‌نیوز- سرپرست روابط عمومی فرابورس ایران از آغاز به کار مرکز پاسخگویی فرابورس در تالار حافظ بورس اوراق بهادار تهران خبر داد.

به گزارش گروه بورس پول‌نیوز، سرپرست این روابط عمومی با بیان اینکه ارتباط مستقیم با معامله‌گران و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و معامله در بازارهای فرابورس همواره مد نظر این شرکت قرار داشته است، اظهار داشت: با توجه به وجود بازارها و ابزارهای مالی متنوع در فرابورس ایران و پاسخگویی به سوالات سرمایه‌گذاران پیرامون این بازارها و ابزارها و به منظور تسهیل در این امر، مرکز پاسخگویی به سوالات معامله‌گران در تالار حافظ بورس اوراق بهادار تهران افتتاح شد و در واقع روابط عمومی فرابورس به میان معامله‌گران تالار آمد.

وی با اشاره به اینکه روابط‌ عمومی فرا بورس پیش از این در طبقه هجدهم ساختمان حافظ پاسخگوی سوالات معامله‌گران بود، افتتاح مرکز پاسخگویی در طبقه دوم تالار حافظ را اقدامی برای هموارتر کردن راه‌های ارتباطی با مخاطبان عنوان کرد و افزود: روابط‌ عمومی‌ها موظفند، در هر مکانی که مجموعه‌ای از مخاطبان حضور دارند، نقش «تسهیل‌گر ارتباطی» را ایفا کنند و افتتاح این مرکز در همین راستا صورت گرفته است.

سرپرست روابط‌ عمومی فرابورس ایران با بیان اینکه ماهیت فرابورس به گونه‌ای است که تالار فیزیکی برای معاملات ندارد، خاطرنشان ساخت: تقویت ساختارهای روابط‌ عمومی الکترونیک به منظور همگامی با ساختار کلی فرابورس طی چند ماه گذشته به صورت جدی پیگیری شده است، با این همه از آنجایی که همه مخاطبان شرکت امکان دسترسی به سامانه‌های اینترنتی را ندارند، راه‌اندازی مرکز پاسخگویی در دستور کار قرار گرفت تا این دسته از افراد نیز به راحتی سوالات و نظرات خود اعلام کنند.

به گفته بنی‌اسدی، روابط عمومی فرابورس ایران به منظور خدمت رسانی به سرمایه گذارانی که در تالار حافظ نیستند، نیز تقویت CRM را در دستور کار خود قرار داده و راه های ارتباطی سرمایه گذاران از طریق وب، تلفن گویا و سامانه پیام کوتاه فراهم شده است.

سرپرست روابط عمومی فرابورس ایران با اشاره به اینکه در سایت این شرکت دو بخش‌ »صدای شما» و «دیدگاه شما» ضمن جمع‌آوری نظرات مخاطبان سایت، ظرف ٢٤ ساعت پاسخگوی سوالات و پیگیر شکایات مطرح شده است، یادآور شد: سامانه پیام کوتاه فرابورس ایران نیز در دو هفته گذشته راه اندازی شده و مخاطبان و سرمایه گذاران می توانند سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق پیامک به شماره ٢٠٠٠٥٠٠ ارسال کنند تا در اسرع وقت مورد اقدام قرار بگیرد.  

علاوه بر مرکز پاسخگویی، سامانه پیام کوتاه و سایت شرکت فرابورس ایران، تلفن‌های 66740508 و 66740509 نیز پاسخگوی سوالات سرمایه‌گذاران خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
10:12 - 1395/05/16
باسلام...من یکی از سهامداران شرکت فورمولیدن کرمان هستم که این شرکت ور شکست شد واصلا خبری ازازش ش نیست که بتوانم اطلاعاتی ازش به دست بیارم
خراهشمندم راهنمایی بفرمایید
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: