May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۳۳۳
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
0
امروز با شروع به کار مجلس بعد از تعطیلات بهمن بررسی کلیات لایحه ۸۲۴ هزار میلیارد تومانی سال آینده شروع شد.
پول‌نیوز- همزمان با شروع به کار مجلس بعد از تعطیلات بهمن ماه بررسی کلیات لایحه بودجه 94 کل کشور که در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده از امروز با حصور نمایندگان ملت در صحن مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

حجم لایحه بودجه 94 کل کشور بر اساس پیشنهاد دولت ۸۲۴ میلیارد تومان برآورد شده است که عمده این رقم بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی است و حدود ۲۱۶ هزار میلیارد تومان بودجه عمومی دولت شامل بودجه‌های جاری و عمرانی و دستگاه‌های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری است.

در آغاز این جلسه علنی که به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس آغاز شد آیاتی از سوره مبارکه یوسف توسط قاری بین‌المللی کشور منصور قصری‌زاده تلاوت شد که در این آیات پیام قرآن به روشنی بیان شده که می‌فرماید: «قال اجعلنی علی خزائن الارض انی حفیظ علیم» مرا بر خزینه‌های زمین یعنی کشور مصر قرار ده که من هم آگاه به روش خرج کرد اموال و هم امانت‌دار و حفیظ هستم و این چراغ راهی برای اداره کنندگان بودجه بیت المال کشور اسلامی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: