May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۳۵۱
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
0
برندگان دور چهارم مسابقه عکاسی #شاد هستیم بانک سامان معرفی شدند.
اعلام اسامی برندگان عکاسی #شاد هستیم بانک سامان
پول‌نیوز- منصور مؤمنی مدیر امور بازاریابی و توسعه مشتریان در این باره گفت: چهارمین دور جشنواره #شاد هستیم در بازه 15‌دی‌ماه تا 15‌بهمن‌ماه با دریافت 76‌ عکس از هموطنان در شبکه‌های اجتماعی لنزور و اینستاگرام برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مؤمنی تصریح کرد: در پایان این دور، اعضای هیئت‌ داوران جشنواره، بر اساس شاخص‌های کیفی و کمی از جمله حس شادمانی، خلاقیت، تعداد حاضران در عکس، تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها و رعایت تکنیک‌های عکاسی، عکس‌های دریافتی را مورد داوری قرار دادند.

مدیر امور بازاریابی و توسعه مشتریان بانک سامان درباره جوایز این جشنواره نیز اظهار داشت: جوایز این مسابقه در هر مرحله، برای نفر اول مبلغ 5میلیون ریال، نفر دوم 3میلیون ریال و نفر سوم 2میلیون ریال است و جوایز برندگان از طریق نزدیک‌ترین شعبه بانک سامان به محل سکونت آن‌ها اهدا خواهد شد.

گفتنی است، کمپین #شاد هستیم با هدف توسعه خدمات الکترونیکی بانک سامان و همچنین ورود به عرصه بانکداری اجتماعی در فضای مجازی، از 15‌مهرماه 1393 همزمان با عید قربان آغاز شده و دور پنجم آن درحال برگزاری است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از این کمپین و چگونگی ارسال عکس‌های خود می‌توانید به صفحه کمپین #شاد هستیم در وب‌سایت بانک سامان مراجعه کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: