کد خبر: ۱۳۶۵۸۴
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹
۴
تیونینگ تنها به کاهش ارتفاع خودرو و یا استفاده از چند رینگ آلومنیومی معمولی خلاصه نمی شود و این حوزه بسیار وسیع تر و تخصصی تر از این برداشت بسیار ابتدایی است.هم اکنون مراکز تخصصی تیونینگ در آمریکا دارای شهرتی بین المللی هستند.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی -استقبال بالای مخاطبان دنیای خودرو و کسانی که بصورت حرفه ای تحولات این حوزه را دنبال می کنند، نه تنها عاملی در راستای رشد و پیشرفت دانش تیونینگ خودرو بوده بلکه کمپانی های مطرح جهان را نیز به سمت الگوبرداری و تولید محصولات قدرتمندتر سوق داده است.

امروزه تاسیس گاراژهای شخصی و تخصصی در حوزه تیونینگ به حرفه ای جذاب و با گردش مالی قابل توجه مبدل شده است. هر چند در این میان محدودیت ها و مخالفت هایی نیز وجود دارد اما تمامی این ها توان مقابله با موجی که در جریان است را ندارند.

در این میان آمریکا به عنوان پایگاه اصلی تیونینگ نقشی اثر گذار بر رشد این دانش در سراسر جهان داشته است. هم اکنون مراکز تخصصی تیونینگ در آمریکا دارای شهرتی بین المللی بوده و حتی از سایر کشورها نیز سفارش قبول می کنند. اینجا مرزی برای برورسانی و تقویت خودروها وجود ندارد؛ از یک فولکس بیتل دهه 30 تا جدیدترین لامبورگینی سال همه چیز برای توسعه و تقویت بدنه و موتور آماده است. در ادامه این نگاهی خواهیم داشت به گردهمایی برترین های تیونینگ در ایالت فلوریدا که طی چند مجموعه تقدیم حضور مخاطبان می شود. 

جنسیس کوپه
لکسس آی اس350
جنسیس کوپه
اس2000
اینفینیتی جی37
فراری 458 ایتالیا
هوندا اینتگرا دی سی 2
لکسس آی اس 350
نیسان آلتیما اس ائی آر
سوبارو اس تی آی پاور
اس 2000
نیسان 350 زد
نیسان سیلویا

مرسدس بنز سی ال اس

 

کیت های بدنه از انواع مختلف، قطعات فیبرکرین، توربوشارژرها، رینگ و لاستیک و... بازاری بسیار پررونق دارند. صاحبان نام در حوزه های مذکور برای خود تجارتی جهانی دارند و سود بسیار بالایی را بدست می آروند. هم اکنون گردهمایی های بین المللی مختلفی در سراسر جهان برگزاری می شوند که موضوع اصلی آنها تیونینگ خودرو در بخش های تخصصی بدنه، موتور و ترکیبی است. قطعا می دانیم که تیونینگ تنها به کاهش ارتفاع خودرو و یا استفاده از چند رینگ آلومنیومی معمولی خلاصه نمی شود و این حوزه بسیار وسیع تر و تخصصی تر از این برداشت بسیار ابتدایی است. به امید روزی که در کشور ما نیز مقوله تیونینگ خودرو بصورت تخصصی و تجاری موجود توجه قرار گرفته و شاهد رقابت محصولات برترین برندهای جهان تیونینگ و حتی برندسازی داخلی در این رابطه باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۴
نظرات بینندگان
reza
-
09:12 - 1393/11/28
از این چیزها نشون ندین تازه بیست میلیون دادم یه پراید گرفتم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
10:54 - 1393/11/28
خدایی با این جادهای و چاله خیابونها همون پراید بهترین گزینه هست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
11:28 - 1393/11/28
هوندا s2000
یدی
Iran, Islamic Republic of
14:30 - 1393/11/28
فقط سفید
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: