کد خبر: ۱۳۶۶۷۰
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
0
اگر از اندازه و فرم بینی خود راضی نیستید و علاقه‌ای هم به جراحی پلاستیک ندارید، احتمالا این اختراع کره‌ای‌ها بهترین گزینه برای شما خواهد بود!
پول‌نیوز- «سازه مخفی بینی» ابزاری برای زیباتر نشان دادن بینی شماست. این اختراع از یک جفت سازه منحنی شکل و قابل انعطاف ساخته شده است که آن را درون سوراخ‌های بینی قرار می‌دهید و به وسیله آن بینی شما باریک‌تر و سربالاتر به نظر می‌رسد. این سازه‌ که فشار ملایمی به بینی شما وار می‌کند، نوک آن را بالاتر می‌برد و سوراخ‌های آن را باریک‌تر نشان می‌دهد. سازه مخفی بینی، باعث می‌شود که بینی شما ظاهر جذاب‌تری داشته باشد؛ در عین حال با صورت شما هم هماهنگی داشته باشد.

قطعه‌ای برای زیبایی بینی (+عکس)

از مزیت‌های این سازه، این است که دیده نمی‌شود؛ گرچه تغییرات چشمگیری هم در فرم و سایز بینی شما ایجاد نمی‌کند. این سازه به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند بینی‌شان سربالاتر و تیزتر به نظر بیاید و به همین دلیل به نظر می‌رسد که این اختراع بیشتر در بین آسیایی‌ها طرفدار پیدا کند.

قطعه‌ای برای زیبایی بینی (+عکس)

سازندگان این سازه ادعا می‌کنند که با یک عمل ساده در ظرف 20 ثانیه می‌توان این ابزار را در بینی قرار داد یا آن را برداشت. این سازه قابل استفاده در هر مکان و موقعیتی مانند شنا کردن، دراز کشیدن، کار کردن و هر گونه فعالیت بدنی است. شاید به نظر برسد که سازه زیباکننده بینی تنها قابلیت استفاده برای کوتاه مدت را دارد؛ اما اینگونه نیست و زمان استفاده از آن می‌تواند طولانی هم باشد؛ چون به مرور فرد احساس راحتی بیشتری با آن می‌کند و به آن عادت می‌کند. یکی از موسسان این کمپانی در وبسایت خود نوشته‌ که  15 سال است که از این محصول  استفاده می‌کند و از نتایج آن راضی است!

پس از موفقیت این سازه در کره، به سرعت درجهان هم مشهور شد. این محصول اکنون در پنج سایز به بازار عرضه می‌شود.

قطعه‌ای برای زیبایی بینی (+عکس)

قطعه‌ای برای زیبایی بینی (+عکس)
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: