April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۶۸۲
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۱
0
پول‌نیوز - وزیر انرژی تجدید پذیر هند گفت: شرکت های چینی وانگلیسی درقالب طرح نارندرا مودی نخست وزیر این کشور تحت عنوان درهند بسازید چند میلیون دلار در زمینه انرژی های تجدید پذیر سرمایه گذاری می کنند.

پییوش گویل افزود: چین درپنج سال آینده مبلغ 20میلیون دلار درزمینه انرژی خورشیدی و بادی درهند سرمایه گذاری می کند.

وی اظهارکرد: درملاقاتی که با نمایندگان شرکت های چینی و انگلیسی صورت گرفته این شرکت ها آمادگی خود را با سرمایه گذاری درهند در زمینه انرژی تجدید پذیر اعلام کردند.

گویل درباره نگرانی های نمایندگان چین در رابطه با تامین مالی و مسایل مربوط به تامین زمین برای اجرای این طرح ها اظهار کرد که دولت هند بزودی طرحی را برای اجرای سهل تر سرمایه گذاری اعلام می کند.

یکی ازکارشناسان وزارت انرژی تجدید پذیر هند نیزگفت که شرکت های چینی وانگلیسی می توانند بطورهمزمان درایالتهای مهاراشترا، گجرات وپنجاب شروع به کار کنند.

درسال 2014 ظرفیت تولید انرژی خورشیدی هند دوهزار و 600 مگاوات بوده است وافزایش این ظرفیت به 100 هزار مگاوات نیازمند بودجه 100 میلیارد دلاری درهرسال برای مدت پنج سال برای تولید وبودجه 50 میلیارد دلاری درهرسال برای پوشش هزینه های انتقال و توزیع این انرژی است که بیشتر این هزینه از طریق سرمایه گذاری های ایالات متحده تهیه می شود.

هند به تازگی برای تامین 175 هزار مگاوات انرژی تجدید پذیر برنامه ریزی کرده است که 100 هزار مگاوات از طریق انرژی خورشیدی و 75 هزار مگاوات دیگر از طریق انرژی باد، گازهای زیستی و غیره تامین می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: