در این دوره، «روابط عمومی بانک آینده»، به دلیل فعالیتهای صورت پذیرفته در راستای تحقق اصل مشتری محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذینفعان، شایسته تقدیر و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.
پولنیوز- دوّمین دوره «کنفرانس روشهای پیشرفته و کاربردی در روابط عمومی»، با حضور استادان، متخصصان، صاحبنظران و کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط عمومی روز یکشنبه، سوّم اسفند ماه سال جاری در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار شد.
به گزارش گروه بانک و بیمه پولنیوز، در این دوره، «روابط عمومی بانک آینده»، به دلیل فعالیتهای صورت پذیرفته در راستای تحقق اصل مشتری محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذینفعان، شایسته تقدیر و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.
بانک آینده به منظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند ارباب رجوع و ارزش آفرینی هر چه بیشتر برای مشتریان همواره سعی نموده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دو سویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هموطنان گرامی، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذیربط سازمانی میسر سازد.
شایان ذکر است؛ در دوّمین دوره «کنفرانس روشهای پیشرفته و کاربردی در روابط عمومی»، عملکرد هر یک از روابط عمومیهای منتخب، بر اساس شاخصهایی هم چون: اخلاق محوری، توفیق در بخشهای مختلف روابط عمومی و نقشآفرینی در راستای اعتلای روابط عمومی، توسط هیأت داوران مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس از 25 سازمان شنوا و برتر در حوزه پژوهشهای افکار عمومی تقدیر بهعمل آمد.
مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.