May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۷۳۷۹
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
0
سومين كنگره بين المللي اتوماسيون صنعت برق كشور با حضور مهندس حائري مديرعامل توانير، مديران عامل شركت هاي برق و بيش از 500 نفر از اساتيد دانشگاه ، انديشمندان و نخبگان كشور برگزار شد.
پول‌نیوز - مهندس همايون حائري طي سخناني با اشاره به اين مطلب كه ما هم اكنون در آغاز راه توسعه هستيم خاطرنشان كرد : توجه به ساخت توليد داخل از اولويت هاي صنعت برق كشور است و مورد اهتمام جدي قرار دارد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، مديرعامل شركت توانير در ادامه به افزايش ارتباط صنعت ودانشگاه تاكيد كرد و گفت: انجام كارهاي زيرساختي در مبحث اتوماسيون همچنين قابليت اداره شبكه پيچيده از جمله وظائفي است كه مي بايست در خصوص ايجاد ارتباط بيشتر صنعت با دانشگاه مد نظر قرار گيرد.

مهندس حائري به مبحث مهم تبديل علم به ثروت اشاره كرد و افزود: تبديل علم به ثروت از طريق اقتصاد دانش بنيان موجبات ترقي و پيشرفت كشور را فراهم خواهد آورد و توجه به اين امر مي تواند دايره وابستگي ها را محدود كند .

مهندس همايون حائري به تمركز بر توليد انبوه و صادرات تجهيزات ساخت داخل، رشد تحقيق و توسعه با همكاري دانشگاه ها، بهبود مستمر در زمينه ساخت تجهيزات حفاظتي، تاكيد كرد و پست 66 كيلوولت دانشگاه شيراز را به نمونه اي كه با رله هاي جريان زياد و اتصال زمين ساخت داخل تجهيز شده است ياد كرد و از دست اندركاران اين امر به ويژه مهندس مشفقيان تقدير و تشكر به عمل آورد .

مديرعامل شركت توانير اظهار اميدواري كرد: در كنگره سال آينده كه در تبريز برگزار مي شود شاهد پيشرفت هاي علمي بيشتري باشيم .

در ادامه مهندس محمدرضا مشفقيان مديرعامل شركت برق منطقه اي فارس ، دكتر محمود فتوحي رئيس دانشگاه صنعتي شريف، دكتر ابراهيم فرجاه دبير علمي كنگره، پيرامون افزايش كيفيت، بهبود بهره وري، ضرورت حمايت از توليد ساخت داخل و مسائل مرتبط با اتوماسيون سخنراني كردند .

گزارش ارسالي حاكي از اين است كه مهندس حائري به اتفاق هيأت همراه در ايستگاه 66 كيلوولت دانشگاه شيراز حضور يافت و از تجهيزات ساخت داخل شركت برق منطقه اي فارس از جمله رله هاي جريان زياد و اتصال زمين ساخت داخل و رله هاي ديستانس با پروتكل 61850 كه در پست مزبور نصب شده است، بازديد به عمل آورد.

مهندس حائري دراين بازديد از تلاش دست اندركاران برق منطقه اي فارس تقديروتشكر به عمل آورد و نصب تجهيزات را به عنوان شروع كار مناسب توصيف كرد و اظهار اميدواري كرد: درآينده اي نزديك شاهد به ثمررسيدن فعاليت ها براي توليد تجهيزات ساخت داخل باشيم .

درادامه اين بازديد، مهندس خالقي معاون بهره برداري شركت برق منطقه اي فارس گزارش عملكرد برق فارس در خصوص نصب رله هاي مربوطه كه در ايستگاه هاي 66 كيلوولت اكبرآباد، 66 كيلوولت احمدي نو و دانشگاه شيراز با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و يكصد ميليون تومان نصب گرديده است را بيان كرد.

شايان ذكر است مهندس همايون حائري به اتفاق هيأت همراه از نمايشگاه جانبي سومين كنفرانس بين المللي اتوماسيون كه در مجتمع رفاهي دانشگاه شيراز برگزار شده بود، بازديد كرد.

مهندس حائري در بازديد از غرفه شركت برق منطقه اي فارس، تجهيزات و قطعات ساخت داخل را مشاهده و راه كارهاي لازم را به مسئولين مربوطه ارائه كرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: