کد خبر: ۱۳۷۴۱۲
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰
0
ماموران پلیس آگاهی پس از توقف و بازرسی این خودرو موفق به کشف شش قطعه عتیقه شدند و متهمان پس از دستگیری برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شدند، متهمان در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد.
پول‌نیوز- فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف عتیقه‌های 3 هزار ساله قبل از خروج از کشور خبر داد.

علی علیزاده گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی فعالیت‌های اطلاعاتی و اجرای طرح ایست و بازرسی در ورودی و خروجی شهر جدید پرند به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از توقف و بازرسی این خودرو موفق به کشف شش قطعه عتیقه شدند و متهمان پس از دستگیری برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شدند، متهمان در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: عتیقه‌های کشف شده متعلق به یکی از استان‌های غربی کشور است و متهمان قصد خروج این اشیا را به خارج از کشور داشتند.

وی تأکید کرد: کارشناسان میراث فرهنگی و آثار باستانی قدمت عتیقه‌های کشف شده را بیش از 3 هزار سال کارشناسی کردند و قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شدند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: