May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۷۶۴۰
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
0
اداره نظارت بر ناشران فرابورسی وضعیت نمادهایی که بیش از 7 روز در بازار فرابورس متوقف بوده اند را تشریح کرد.
پول‌نیوز - اداره نظارت بر ناشران فرابورسی وضعیت نمادهایی که بیش از 7 روز در بازار فرابورس متوقف بوده اند را تشریح کرد.

پالایش نفت تهران

شرکت پالایش نفت تهران با نماد 'شتران' از 28 فروردین ماه 93 به علت عدم ارائه پیش بینی سود هر سهم سال 93 با سرمایه جدید (با توجه به افزایش سرمایه) و صورت های مالی میان دوره ای 3 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 93 متوقف شده که با ارسال پیش بینی شود هر سهم سال 93 با سرمایه جدید و صورت های مالی میان دوره ای 3 و 6 ماه سال 93 بازگشایی خواهد شد.

بانک سرمایه

بانک سرمایه با نماد 'سمایه'، از 29 تیرماه 93 به دلیل برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه و همچنین تقسیم سود با وجود عدم ثبت افزایش سرمایه با توجه به اخطارهای مکرر سازمان بورس، با توقف نماد همراه بوده که حل و فصل تقسیم سود در مجمع عمومی عادی سالیانه با توجه به عدم ثبت افزایش سرمایه می تواند نماد این شرکت را دوباره به بازار برای معاملات بازگرداند.

پالایش نفت لاوان

شرکت پالایش نفت لاوان با نماد 'شاوان'، از تاریخ 30 تیر ماه 1393 به علت عدم ارائه اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای 3ماهه منتهی به 31 خرداد امسال، پیش بینی سود هر سهم سال 93 براساس عملکرد واقعی 3ماهه متوقف شده که پیش بینی می شود با ارائه صورتهای مالی میان دوره ای 3 و 6 ماهه سال مالی 93 و آخرین پیش بینی سود هر سهم سال 93 نماد شرکت مجددا بازگشایی شود.

پالایش نفت شیراز

پالایش نفت شیراز با نماد 'شراز' که از تاریخ 30 تیرماه 93 به علت عدم ارائه اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای 3ماهه منتهی به 31 خرداد امسال و پیش بینی سود هر سهم سال 93 براساس عملکرد واقعی 3ماهه متوقف شده با ارائه صورتهای مالی میان دوره ای 3 و 6ماهه سال مالی 93 و آخرین پیش بینی سود هر سهم سال مالی 93 معاملات را از سرخواهد گرفت.

سیمان لار سبزوار

در این بین، سیمان لار سبزوار، با نماد 'سبزوار' از روز 14 مرداد ماه 93 به علت تعدیل با اهمیت به موجب ارائه اطلاعات 6 ماهه حسابرسی شده منتهی به 29 اسفند92 به مبلغ (278) ریال به ازاء هر سهم، علیرغم ارائه پیش بینی سود هر سهم سال مالی 93 به مبلغ 46 ریال متوقف شده که مکاتباتی در این خصوص نیز با شرکت صورت گرفته است و پیش بینی می شود ارائه عملکرد واقعی سال مالی 93 و همچنین پیش بینی سال مالی 94 نماد شرکت را دوباره برای معاملات در فرابورس آماده کند.

قاسم ایران

شرکت قاسم ایران با نماد 'قاسم' که از تاریخ 29 بهمن ماه 93 به دلیل تعدیل با اهمیت پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 93 و 94 متوقف شده با شفاف سازی در خصوص پیش بینی سود هر سهم سال مالی 93 و 94 بازگشایی خواهد شد.

بیمه دی

شرکت بیمه دی با نماد 'ودی' از تاریخ 11 بهمن ماه 93 به دلیل تغییر با اهمیت پیش­بینی درآمد هر سهم سال مالی 94 نسبت به سال مالی 93، متوقف شده است که در این راستا، جلساتی با حضور مسئولین شرکت مبنی بر ارائه اطلاعات قابل اتکا صورت گرفته که با ارائه این اطلاعات، نماد شرکت به زودی بازگشایی خواهد شد.

شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق

در این میان، شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود با نماد 'کشرق' نیز از تاریخ 1 بهمن ماه 93 به دلیل تعدیل با اهمیت پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 93 به موجب ارائه اطلاعات شرکت متوقف است که با ارائه گزارش پیش بینی تعدیل شده سود هر سهم سال مالی 93 بازگشایی می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: