May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۷۷۲۴
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
0
در این سیستم جدید بارنامه، صورتحساب و راه نامه ناوگان حمل و نقل عمومی مورد ارزیابی قرار می گیرد تا تحویل سوخت گازوئیل به این ناوگان براساس میزان پیمایش آنان عرضه شود.
پول‌نیوز - معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از اول اردیبهشت ماه سال آینده توزیع سوخت گازوئیل برای ناوگان حمل و نقل عمومی براساس متوسط پیمایش آنها در نظر گرفته می شود.

شهرام آدم نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این سیستم را از اول اردیبهشت ماه عملیاتی می کند و با اعلام پیمایش ناوگان حمل و نقل عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز از خرداد ماه سال آینده گازوئیل مورد نیاز ناوگان یادشده را در کارت های آنها شارژ خواهد کرد.

وی گفت: در این سیستم جدید بارنامه، صورتحساب و راه نامه ناوگان حمل و نقل عمومی مورد ارزیابی قرار می گیرد تا تحویل سوخت گازوئیل به این ناوگان براساس میزان پیمایش آنان عرضه شود.

وی با بیان آنکه میزان پیمایش ناوگان مسافری و باری هر ماه به شرکت ملی نفت ایران اعلام خواهد شد، افزود: شرکت ملی نفت ایران نیز براساس این گزارش ها میزان سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی را تحویل خواهد داد.

وی ادامه داد: در این سیستم هیچ محدودیتی در تحویل سوخت به ناوگان حمل و نقل عمومی اعمال نمی شود و به هر میزانی این ناوگان پیمایش کند سوخت مورد نیاز آنها تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این روش شیب جاده ها، شرایط آب و هوایی و درجا کار کردن ناوگان مورد توجه قرار گرفته ضمن اینکه 33 درصد بار کشور یک سر خالی است و کامیون ها و ناوگان حمل و نقل جاده ای تنها از یک طرف بار خود را حمل می کنند.

وی در ادامه افزود: هم اکنون راه های شریانی کشور با 400 دوربین کنترل سرعت، کنترل می شوند و درصدد هستیم طی یک دوره هشت ساله یک هزار و 876 دستگاه پایش راه های کشور به این دوربین ها اضافه کنیم.

وی با اشاره به مصوبه اخیر هیات دولت برای تحویل سوخت به ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: در این مصوبه تمام ناوگان حمل و نقل عمومی کشور تا شهریور 95 به صورت یکپارچه با استفاده از سیستم های کنترل JPS تحت نظارت قرار می گیرند تا با راستی آزمایی میزان سوخت مورد نیاز ناوگان درون و برون شهری عمومی تعیین شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون به غیر از راه های روستایی طول جاده های کشور به 80 هزار کیلومتر رسیده است، افزود: از این میزان 34 هزار کیلومتر راه های شریانی هستند که حدود 550 مجتمع های پذیرایی در آن راه اندازی شده اند.

وی یادآور شد: درصدد هستیم به منظور افزایش مجتمع های پذیرایی در راه های شریانی کشور سال 94، 200 مجتمع نیز احداث شود تا رانندگان بتوانند در این مجتمع های اقامتی و پذیرایی در زمان مورد نیاز توقف و یا استراحت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: