May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۷۸۱۴
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
0
آمار منتشر شده در مورد میزان فروش بازی‌های ویدیویی در ماه ژانویه نشان می‌دهد که 10 بازی پرفروش پلی استیشن دو برابر بازی‌های محبوب کنسول بازی ایکس باکس درآمدزایی کرده‌اند.
پول‌نیوز - آمار منتشر شده در مورد میزان فروش بازی‌های ویدیویی در ماه ژانویه نشان می‌دهد که 10 بازی پرفروش پلی استیشن دو برابر بازی‌های محبوب کنسول بازی ایکس باکس درآمدزایی کرده‌اند.

به گزارش گیم اسپات، بررسی‌های موسسه سوپردیتا ریسرچ نشان می‌دهد که شرکت سونی با کنسول پلی استیشن 4 در سال 2015 شروع قدرتمندانه ای داشته و توانسته ایکس باکس وان مایکروسافت را پشت سر بگذارد.

در مقام مقایسه سونی 63 درصد از درآمد بازار بازی‌های ویدیویی را به جیب زده و سهم مایکروسافت در این زمینه تنها 37 درصد بوده است.

البته درآمد سونی ناشی از فروش مجموع بازی هایی است که برای کنسول های PS4  و PS3 عرضه شده بودند. این بازی ها به ترتیب 43 و 20 درصد از درآمد بازار را از آن خود کرده اند. در مقابل مجموع درآمدزایی کنسول های Xbox 360  و  Xbox One مایکروسافت تنها 37 درصد بوده است.

باید توجه داشت که آمار فروش بازی های رایانه های شخصی، کنسول های نینتندو و بازی های همراه در این مطالعه منظور نشده است. بر اساس بررسی یاد شده 10 بازی برتر دیجیتال ژانویه سال 2015 عبارتند از

Grand Theft Auto V
Call of Duty: Advanced Warfare
Destiny
Dying Light
Battlefield 4
Resident Evil HD: Remastered
Minecraft
Call of Duty: Ghosts
Madden NFL 15
Call of Duty: Black Ops II

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: