May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۸۰۳۵
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
0
مراسم معارفه مهندس پيشرو به عنوان مديرعامل بانك سينا و توديع دكتر پرويزيان مديرعامل پيشين بانك روز سه شنبه 12 اسفند ماه جاري برگزار شد.
مراسم معارفه مديرعامل بانك سينا برگزار شد
پول‌نیوز- اين مراسم با حضور مديران ارشد نظام بانكي، مشاور بانك مركزي، رئيس، معاونين و مديران بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي و شركت هاي تابعه، رئيس، اعضاي هيات مديره، معاونين، مديران و مشاوران بانك سينا همراه بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  در ابتداي اين مراسم، دكتر محمد مخبر رئيس هيات مديره بانك سينا ضمن تسليت شهادت دخت گرامي پيامبر اسلام(ص)، بانك سينا را مجموعه اي موفق عنوان كرد و گفت: بانك سينا در يك جمله مثل لوح مطهر مي ماند، بانكي خوب و بي مسئله كه ضوابط و مقررات بانك مركزي را به خوبي به انجام رسانده و از طرفي بانك خوش يمني هم هست چرا كه مسئولين قبلي اين بانك به جايگاه هاي بالاتري ارتقا يافته اند.

وي از زحمات مديران و دست اندركاراني كه با تلاش ها و پي گيري هاي مجدانه خود، موجبات ايجاد بانكي موفق، بي مسئله و نمونه را سبب شدند، قدرداني و ابراز اميدواري كرد با تلاش مجموعه همكاران، روند رو به رشد آغاز شده تداوم يابد.

در ادامه دكتر پرويزيان هم گفت: اقدامات ارزشمند و قابل توجهي در بانك سينا با اتكا به تلاش ها و زحمات همكاران مجموعه -چه قبل و چه اكنون- صورت گرفته و اميداريم با تجربيات و شايستگي هاي مهندس پيشرو، و حمايت هاي اعضاي هيات مديره اقداماتي كه در زمينه افزايش سرمايه بانك و ديگر برنامه هاي توسعه اي اتخاذ شده، به سرانجام برسد و شاهد اعتلا و توسعه بيش از پيش اين بانك باشيم.

در ادامه مهندس پيشرو مديرعامل بانك سينا طي سخناني، از تلاش هاي صورت گرفته در زمان مديريت دكتر پرويزيان قدرداني كرد و گفت: از هيات مديره بانك و رياست بنياد كه به اينجانب حسن اعتماد داشتند قدرداني مي كنم و اميدوارم با  بهره گيري از روش ها و رويه هاي حرفه اي و تجربيات همكاران به عنوان سرمايه اصلي بانك بتوانيم سود عملياتي بانك را در چارچوب قوانين و ضوابط بانك مركزي افزايش دهيم و زمينه تحقق سياست ها و اهداف اجتماعي بانك در حمايت از طرح هاي مولد به ويژه در مناطق محروم را فراهم سازيم.

مراسم معارفه مديرعامل بانك سينا برگزار شد

وي در بخشي ديگر از سخنان خود با بيان اينكه شرايط تورمي و وضعيت حاكم بر بازار متشكل غير بانكي، حضور موسسات مالي و اعتباري غير رسمي و تائيد نشده، مسابقه نابجايي را در نرخ سود ها حتي از سوي بانك ها سبب شده، افزود: حاصل اين رقابت ايجاد مشكل در تحقق سود عملياتي بانك هاي حاضر در بورس شد و اطمينان داريم با تدابيري كه از سوي بانك مركزي جمهوري اسلامي در اين خصوص اتخاذ شده است، شاهد اصلاح وضعيت خواهيم بود.

وي همچنين خاطرنشان كرد: اعتقاد ما بر اين است كه مجموعه دستاوردهاي بانك سينا بايستي حاصل تلاش جمعي همكاران و با رعايت قواعد شرعي و قانوني باشد به طوري كه با زحمت و تلاش همكاران خود بتوانيم سودي مباح، طيب و حلال كه بركات آن دامنگير همه خواهد شد را شاهد باشيم.

مراسم معارفه مديرعامل بانك سينا برگزار شد

در بخش ديگري از مراسم مهندس سعيدي كيا رئيس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته در مسير تبديل شدن موسسه مالي و اعتباري به بانك سينا، از زحمات و مسئولين دست اندركار و دكتر پرويزيان قدرداني كرد و گفت: هماهنگي، همفكري و تلاش جمعي همكاران يك مجموعه با مدير آن مجموعه است كه مي تواند زمينه ارتقاء جايگاه و پيشرفت را به همراه داشته باشد. قطعا با تجربياتي كه آقاي مهندس پيشرو در زمينه فعاليت هاي بانكي دارند و سرمايه هاي انساني شاغل در بانك سينا؛ مي توانيم شاهد پيشرفت روز افزون اين مجموعه باشيم.

وي همچنين با اشاره با اينكه بانك ها از اركان اقتصاد كشور هستند، عمل به قانون عمليات بانكي بدون ربا  از سوي بانك ها را يك ضرورت عنوان و تصريح كرد: تلاش همكاران ما در بانك سينا به عنوان عضوي از جامعه بانكي همانگونه كه پيش از اين نيز بوده، تحقق اهداف و برنامه ها بر اساس تعهد و عمل به قانون است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: