May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۸۲۷۸
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۹
۱
ظرفیت بازار برای خرید و مالکیت این گروه از برندها و محصولات آنها هیچگاه پایانی ندارد و حتی در بدترین شرایط اقتصادی نیز شاهد آن هستیم که بخش خاصی از جوامع به تنهایی رونق این بازار را تضمین می کنند.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی - دنیای برندها و کالاهای لوکس همواره اخبار جذاب و خواندنی بسیاری دارد. گردش مالی این حوزه در اقتصاد جهانی تضمین شده و البته قابل توجه است. به عبارت دیگر ظرفیت بازار برای خرید و مالکیت این گروه از برندها و محصولات آنها هیچگاه پایانی ندارد و حتی در بدترین شرایط اقتصادی نیز شاهد آن هستیم که بخش خاصی از جوامع به تنهایی رونق این بازار را تضمین می کنند. چندی پیش از پرطرفدارترین برندهای لوکس مورد علاقه زنان چینی نام بردیم هم اکنون در گزارش جدید به لیستی از برندهای معروف که مردان ثروتمند چینی ترجیح می دهند هدایایی با لوگوی آنها دریافت کنند، اشاره می کنیم.

نکته قابل توجه وجود نام های مشابه در هر دو لیست بویژه در رتبه   های نخست مورد علاقه هر دو گروه است.

این گزارش بر اساس نظرسنجی رسمی از 400 مرد ثروتمند چینی با ارزش دارایی بالغ بر 1.6 میلیون دلار تهیه شده است.

10. سامسونگ

2.3 درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند

9.بولگاری

3.5 درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند

8.کارتیه

3.6 درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند

7.ارمس

3.8 درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند

6.موتای

4.7 درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند

5.مون بلان

4.8 درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند

4.چنل

5.5 درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند

3.گوچی

6.8 درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند

2.لوئی ویتون

13.4 درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند

1.اپل

20.3 درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
افشین
Iran, Islamic Republic of
23:37 - 1393/12/17
اپل خیلی ok است
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: