کد خبر: ۱۳۸۵۳۰
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
0
بانک تجارت با صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران تفاهمنامه همکاری به امضا رساند.
امضای تفاهمنامه بانک تجارت با صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران پول‌نیوز- تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در عصر یکشنبه 17 اسفندماه با حضور مقدم مدیرعامل بانک تجارت و محمدبیگی مدیرعامل این صندوق در ساختمان مرکزی بانک تجارت به امضا رسید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد این تفاهمنامه با اشاره به قدمت دیرینه همکاری بانک تجارت و شهرداری‌های کشور به خصوص شهرداری تهران اظهار کرد: خدمات ارزشمند و مهم شهرداری‌ها که طیف بسیار گسترده‌ای را شامل می‌شود همواره جای قدردانی و تشکر دارد.

وی افزود: کمک صندوق به کارکنان شهرداری از ارزش بالایی برخوردار بوده و این خود انگیزه‌ای است که بانک تجارت با حمایت از صندوق ذخیره کارکنان شهرداری به نوعی دست یاری به این قشر زحمت‌کش و کوشای کشور داده باشد.

در ادامه این مراسم، محمدبیگی مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری با 65 هزار عضو سپرده‌گذار، نیز با تشریح فعالیت‌های این صندوق بر آمادگی برای توسعه  همکاری‌ها با بانک تجارت تاکید کرد.

به موجب این تفاهمنامه، ارائه خدمات و تسهیلات ارزی و ریالی به صندوق در چارچوب قوانین بانکی، افتتاح انواع حساب‌های ریالی و ارزی برای صندوق، صدور کارت آسان خرید برای اعضای صندوق از سوی بانک صورت خواهد پذیرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: