May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۸۶۷۸
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
0
شرکت بیمه دانا با پرداخت 100 میلیارد ریال علی الحساب خسارت به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، پرداخت بزرگ ترین خسارت آتش سوزی صنعت بیمه را آغاز کرد .
پرداخت بزرگ ترین خسارت آتش سوزی صنعت بیمه از سوی بیمه داناپول‌نیوز- در مراسمی که روز 17 اسفند ماه جاری در محل سازمان مرکزی جمعیت هلال احمر با حضور دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا و دکتر ضیایی رییس سازمان هلال احمر و معاونان این سازمان برگزار شد، چک پرداخت خسارت شرکت داروسازی "سها" ، وابسته به جمعیت هلال احمر توسط دکتر صادق به دکتر ضیایی رییس جمعیت هلال احمر اهدا شد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با پرداخت مبلغ 100 میلیارد ریالی این چک ، بخشی از خسارات وارده به این بیمه گذار پرداخت و جبران شد .

در این مراسم دکتر صادق مدیر عامل بیمه دانا طی سخنانی با اشاره به ظرفیت های موجود در جمعیت هلال احمر برای کمک رسانی به مردم سانحه دیده گفت: بیمه دانا متناسب با خدمات و تعهدات خود همواره کوشیده به بهترین شکل ممکن ضمن جبران خسارات وارده به بیمه گذاران خود، در قبال وعده ها و تعهدات خود پایبند باشد .

به گفته وی بیمه دانا به دلیل اهمیت خط تولید کارخانه داروسازی سها به خصوص تولیدات آنتی بیوتیک برای نظام سلامت کشور، اقدام به پرداخت علی الحساب خسارت پیش از اتمام بررسی های کارشناسی کرده تا اختلالی در تولید دارویی کشور حادث نشود .

صادق تاکید کرد: پس از اتمام مراحل کارشناسی خسارت و تکمیل پرونده، خسارت کامل پرداخت خواهد شد .

وی تلاش این شرکت برای برطرف کردن مشکلات موجود بر سر راه خدمت رسانی به بیمه گذاران را مورد تاکید قرار داد و در خصوص قراردادهای بیمه درمان تکمیلی افزود : افزایش تعرفه های درمان، مشکلات زیادی را برای صنعت بیمه به وجود آورده و  امیدواریم با تلاش بیشتر همکاران خود در مسیری گام برداریم که رضایت خاطر کارکنان سازمان جمعیت هلال احمر را به دست آوریم .

بر اساس این گزارش در این جلسه ضیایی رییس جمعیت هلال احمر نیز با تقدیر از خدمات ارائه شده توسط بیمه دانا، به نقش خطیر این سازمان در شرایط سخت و دشوار پیش آمده اشاره و از عمل به تعهد به موقع بیمه دانا تقدیر کرد .

در پایان چک 100 میلیارد ریالی علی الحساب خسارت از طرف دکتر صادق به رییس جمعیت هلال احمر اهدا شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: