کد خبر: ۱۳۹۲۹۲
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
0
همچنین در جهت ارایه خدمات به هموطنان تمهیدات ویژه ای برای استانهای مسافرپذیر در نظر گرفته شده و شعب کشیک این بانک در روز چهارشنبه ١٢ فروردین ٩٤ از ساعت٩ الی١٢ مهیای خدمت دهی به مشتریان می باشند.
تمهيدات بانک صادرات برای هموطنان در نوروز٩٤پول‌نیوز- ​بانک صادرات ايران به منظور خدمات رساني مطلوب تر به مشتريان و افزايش رفاه هموطنان  در روزهاي ابتداي  سال ٩٤ تعداد ٣٣٤ شعبه خود را به صورت کشيک مهياي ارايه خدمات در سراسر کشور نموده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اين بانک در جهت رفاه حال مشتريال و هموطنان آمادگي دارد تا علاوه بر ارايه خدمات از طريق ابزارهاي الکترونيکي همچون: بانکداري اينترنتي، تلفن بانک، همراه بانک، همبانک ، از طريق٤٤٠٠ دستگاه خودپرداز و ٤٥٠ هزار دستگاه پايانه فروش، خدمات مالي متنوعي را به مشتريان و هموطنان، با در نظر گرفتن تعداد ٣٣٤ شعبه کشيک در روزهای ١،٢و٣ فروردین ماه  سال ٩٤  از ساعت ٩ الي ١٢ در سراسر کشور خدمات بانکي به هموطنان ارايه نمايد.

همچنین در جهت ارایه خدمات به هموطنان تمهیدات ویژه ای برای استانهای مسافرپذیر در نظر گرفته شده و شعب کشیک  این بانک در روز چهارشنبه ١٢ فروردین ٩٤ از ساعت٩  الی١٢ مهیای خدمت دهی به مشتریان می باشند.

 شايان ذکر است به منظور ارايه خدمات مطلوب و رفاه حال مشتريان کلیه شعب  اين بانک از تاریخ ٢٣ اسفندماه بر اساس برنامه زمان بندي شده در تهران از  ساعت ٣٠/٧ صبح تا ٣٠/١٧ و در شهرستانها از ساعت ١٥/٧ الي ١٧ آماده ارايه خدمات به مشتريان هستند.

گفتني است کليه مشتريان اين بانک مي توانند جهت کسب اطلاع بيشتر از خدمات شعب با مرکز صداي سپهر ٠٩٦٠٢ تماس و يا به سايت اين بانک به نشاني www.bsi.ir مراجعه نمايند و برای انجام امور مالی خود از ابزارهای الکترونیکی همچون خودپردازها و دستگاه‌های pos و بانکداری اینترنتی بهره مند گردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: