May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۹۲۹۵
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
0
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی این مرکز، کمپین تبلیغاتی بانک شهر از 25 اسفندماه سال‌جاری با شعار "شهر تعطیل نیست"، فصلی نو در تبلیغات این بانک را آغاز کرد.
اکران گسترده تبلیغات بانک پول‌نیوز- کمپین تبلیغات نوروزی بانک شهر با شعار "شهر تعطیل نیست"، در سطح شهرهای بزرگ کشور، به صورت گسترده اکران شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی این مرکز، کمپین تبلیغاتی بانک شهر از 25اسفندماه سال‌جاری با شعار "شهر تعطیل نیست"، فصلی نو در تبلیغات این بانک را آغاز کرد.

بر این اساس، کمپین جدید تبلیغاتی بانک شهر با محوریت برجسته‌سازی کارکرد شبانه‌روزی پیشخوان‌های شهرنت است که به تازگی توسط این بانک در سطح شهرهای بزرگی مانند تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و ... راه‌اندازی و گستره آن با شعار(Slogan) اختصاصی این کمپین در چند ماه آینده، بر اساس زمان‌بندی به سایر شهرهای در برنامه خواهد رسید‌.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط‌ عمومی بانک شهر با اشاره به اهداف راهاندازی این کمپین، اظهار کرد: این یک کمپین کوتاه‌مدت در راستای حساس کردن مخاطبان و شهروندان نسبت به کارکردها و مزیت‌‌های پیشخوان شهرنت است که می‌تواند نقش مهمی در زندگی روزمره آنان داشته باشد.

وی با بیان این ‌که موفقیت این طرح، در گرو میزان تلاش همکاران بانک در نشر و تشریح خوب آن برای شهروندان و مشتریان است، افزود: امروز پیشخوان‌های شهرنت با امکان ارائه خدمات بانکی خودپرداخت، خود دریافت و صدور کارت‌های هدیه، در کنار ایجاد بستر مستقیم صوتی و تصویری با رئیس شعبه‌های مجازی بانک در 24ساعت شبانه‌روز، خدمتی است که موجب می‌شود مجموعه شهر که استعاره از نام تجاری بانک شهر است، به معنای واقعی امکان خدمات‌دهی به شهروندان را در همه شبانه‌روز داشته باشد‌.

فخیمی خاطرنشان کرد: در همین راستا و برای نشر گسترده‌تر کمپین "شهر تعطیل نیست"، همزمان با پخش در رسانه‌های ارتباط‌ جمعی از جمله مطبوعات، شبکه‌های سراسری صدا و سیما، تابلوهای محیطی و شهری از فضای شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن‌همراه مانند وایبر و واتساپ نیز استفاده خواهد شد که موفقیت در این مسیر مستلزم همراهی همکاران بانک، مشتریان و شهروندان علاقه‌مند است.

وی در ادامه تصریح کرد: علاقه‌مندان به همیاری در این کمپین، می‌تواند با مراجعه به سایت اینترنتی بانک بخش درباره ما کمپین تبلیغاتی"شهر تعطیل نیست"، اطلاعات موردنظر شامل فایل‌های تشریحی کمپین، تصاویر و تیزر ساخته شده را دریافت و به گرو‌ه‌ها و کابران مورد نظر خود ارسال کنند.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط‌ عمومی بانک شهر همچنین ابراز امیدواری کرد تا با همیاری و تبلیغ فرد به فرد که در اثر همدلی سازمانی و اجتماعی شکل خواهد گرفت، این‌ بار تبلیغات بانک شهر با هم‌افزایی گروهی، اثربخشی بیشتر در سطح گسترده‌تری داشته باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: