April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۹۶۱۲
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
0
شب گذشته در ساعت 22 و 49 دقیقه بروز حادثه برای خودرویی در مسیر شرق به غرب اتوبان همت نرسیده به خروجی اشرفی اصفهانی گزارش شد که به محض اعلام مامورین ایستگاه 55 به محل حادثه اعزام شدند.
پول‌نیوز- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات دختر جوان در تصادف شب گذشته اتوبان همت خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگویی درباره این حادثه گفت: شب گذشته در ساعت 22 و 49 دقیقه بروز حادثه برای خودرویی در مسیر شرق به غرب اتوبان همت نرسیده به خروجی اشرفی اصفهانی گزارش شد که به محض اعلام مامورین ایستگاه 55 به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در محل مشاهده شد یک دستگاه خودروی پراید به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی به شدت با گاردریل اتوبان برخورد کرده است بطوریکه گاردریل داخل خودرو رفته و راننده که یک خانم 21 ساله بود بین گاردریل و اتاق خودرو محبوس شده است.

به گفته وی آتش‌نشانان عملیات را آغاز و نهایتا موفق شدند این خانم را که به شدت از ناحیه دست و پا آسیب دیده بود از لای آهن‌پاره‌ها خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: