May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۹۶۱۴
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
0
وزیر نفت و نایب رئیس مجلس از 12 فاز اولویت اول و اولویت دوم منطقه ویژه پارس جنوبی بازدید کردند.
پول‌نیوز- بیژن نامدار زنگنه به همراه محمدرضا باهنر پیش از ظهر امروز از 12 فاز در دست اجرا در منطقه ویژه پارس جنوبی بازدید کردند.

وزیر نفت در این بازدید بر لزوم تسریع در تکمیل فازهای در دست اجرا تاکید کرد.

نامدار زنگنه افزود: پارس جنوبی در مسیر رشد و تعالی قرار دارد و افتتاح فاز 12 در شرایط تحریم در واقع برگ زرینی در تاریخ صنعت نفت کشور به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: با تلاش متخصصان داخلی و با فعالیت شبانه‌روزی برای تکمیل و بهره‌برداری از تمام فازهای در دست اجرا اهتمام می‌ورزیم و برای رسیدن به اهداف مورد نظر هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

بر اساس این گزارش، وزیر نفت و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از فازهای 13، 14، 19، 20، 21، 22، 23، 24 بازدید زمینی و از فازهای 15، 16، 17 و 18 پارس جنوبی به طور هوایی بازدید کردند.

امروز نامدارزنگنه و باهنر در نشست با مجریان و دست‌اندرکاران فازهای در دست اجرا، روند اجرای فازهای در دست اجرا را بررسی می‌کنند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: