پولنیوز، مازیار دانیالی- استون مارتین نامی است که مواجهه با آن برای عاشقان دنیای خودرو یادآور سوپر اسپرت هایی خاص و اشرافی است. از سال 1913 میلادی تا کنون این کمپانی انگلیسی مسیر خود در راستای تولید محصولاتی متمایز را دنبال کرده و بی شک عملکردی کاملا موفق را نیز به ثبت رسانده است. استون مارتین در طراحی خودرو، کلاس ویژه ای را ایجاد کرده به نحوی که شناسایی مدل های آن حتی بدون کوچکترین نمایه و لوگویی بسیار ساده می نماید. حتی آنهایی که علاقه خاصی به اخبار دنیای خودرو ندارند در فیلم های مامور همه فن حریف دنیای سینما یا همان 007 انواع مدل های استون مارتین با قابلیت هایی عجیب را دیده و حتما عاشق این خودرو شده اند. به هر ترتیب این شاهزاده انگلیسی ماجراجویی های خود را در دنیای خودرو دنبال می کند و هر زمان که محصولی را به بازار ارائه می دهد تحسین مخاطبان را با خود همراه دارد.
البته وجود عنوان "جی تی" در نام هر خودرویی، موجب افزایش انتظار مخاطب از آن خودرو به عنوان یک سوپر اسپرت تمام عیار می شود. اما باید توجه داشت که استون مارتین در رویکرد خود به ساخت موتور و انتخاب قابلیت های آن نیز راهبردهای خاصی را دنبال می کند.
(گفتنی است در مدل های قدرتمند استون مارتین مانند ونتیج رودستر با موتور 12 سیلندر؛ خروجی قلب تپنده خودرو برابر با 565 اسب بخار است در حالیکه سوپر اسپرتی چون گودزیلای نیسان با یک موتور 6 سیلندر نتایج به مراتب بهتر از استون مارتین دارد. اما همانطور که عنوان شد هدف استون مارتین ارائه محصولاتی اسپرت و البته قدرتمند برای استفاده در شهر است. با این تفاسیر نباید انتظار داشت که استون مارتین در اندیشه ارائه قدرتمندترین های تاریخ خودرو باشد!)