کد خبر: ۱۳۹۹۴۷
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
0
پیش از سخنرانی دکتر واعظی معاونان وی و رؤسا و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های سال گذشته و برنامه‌های سال 94 را ارائه نمودند.
دیدار نوروزی دکتر واعظی با خانواده بزرگ ارتباطات و اصحاب رسانهپول‌نیوز- دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پانزدهم فروردین سال جاری به مناسبت سال نو با مدیران و کارکنان مجموعه وزارت، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه از جمله پست بانک ایران و همچنین خبرنگاران رسانه‌های حوزه این وزارتخانه دیدار و سال نو را به آنان تبریک گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی در این دیدار ضمن تبریک سال نو و اشاره به تقارن آن با ایام فاطمیه و بهره‌مندی ملت ایران از عنایات ائمه اطهار علیهم‌السلام در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: با توجه به نامگذاری سال 94 به عنوان سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" از سوی مقام معظم رهبری نیاز است که حمایت گسترده‌ای از سوی مسئولان و مردم برای عملیاتی شدن آن صورت پذیرد.

همچنین پیش از سخنرانی دکتر واعظی معاونان وی و رؤسا و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های سال گذشته و برنامه‌های سال 94 را ارائه نمودند.

دیدار نوروزی دکتر واعظی با خانواده بزرگ ارتباطات و اصحاب رسانه

گفتنی است: دیدار نوروزی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پست بانک ایران با مدیران و کارکنان آن نیز روز یکشنبه شانزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن اجتماعات ساختمان آموزش واقع در تهران برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: