کد خبر: ۱۳۹۹۵۹
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
0
فرماندار گیلانغرب با تاکید بر اینکه بیانیه لوزان فصل جدیدی از آغاز روابط مطلوب ایران با جهان است گفت: این بیانیه در توسعه اقتصادی و افزایش هرچه بیشتر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار است
بیانیه لوزان فصل جدیدی از آغاز روابط ایران با جهان است
پول‌نیوزفرامرز اکبری روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: نمایندگان کشورمان در کنار پنج کشور قدرتمند عالم مذاکره می کنند و اهداف نظام را به پیش می برند.

وی افزود: این مذاکرات به این معنی است که دنیا، ایران را به عنوان کشوری هسته ای و قدرتی برتر در کنار دیگر قدرتهای جهانی پذیرفته و دیگر اندیشه های باطل در زمینه شرارت در مورد کشور ما وجود ندارد.

وی با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و تلاش تیم مذاکره کننده در به ثمر رسیدن این مذاکرات تصریح کرد: تلاش ایران برای رسیدن به نتیجه در این مذاکرات موجب شد تا دنیا بفهمد که جمهوری اسلامی ایران به عنوان ملتی پویا برای رسیدن به حقوق خود از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

اکبری ادامه داد: پس از اعلام بیانیه لوزان بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ دنیا برای سرمایه گذاری در کشور داوطلب می شوند و این امر یکی از راه های برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی است.

ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 پنجشنبه هفته گذشته در لوزان سوییس بیانیه ای در باره توافق اصولی بر سر چارچوب ادامه فعالیتهای هسته ای ایران منتشر کردند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: