کد خبر: ۱۴۰۱۷۳
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
0
در حال حاضر، شرکتهایی از روسیه، انگلیس، هنگ کنگ، اندونزی، گرجستان، پاکستان، ارمنستان ، امارات و هند کد سهامداری بورس انرژی ایران خود را از شرکت سپرده گذاری مرکزی دریافت کرده اند.
پول‌نیوز- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، مجوز سه کد سهامدار خارجی در بورس انرژی ایران را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سمات، در حال حاضر، شرکتهایی از روسیه، انگلیس، هنگ کنگ، اندونزی، گرجستان، پاکستان، ارمنستان ، امارات و هند کد سهامداری بورس انرژی ایران خود را از شرکت سپرده گذاری مرکزی دریافت کرده اند.

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: هر شخص خارجی یا ایرانی دارای سرمایه با منشاء خارجی که متقاضی دریافت کد معاملاتی برای خرید و فروش کالا در بورس انرژی است، باید مدارک مورد نیاز را از طریق یکی از کارگزاران دارای مجوز فعالیت به این شرکت ارسال کند تا شرایط برای صدور کد سهامدار خارجی بورس انرژی فراهم شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: