کد خبر: ۱۴۰۳۹۴
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
0
میرآقایی درباره اعلام آمار پرونده های خسارتی در ایام کشیک نوروز اضافه کرد:‌ پرونده های خسارتی فوق فقط مربوط به خسارت های مالی زیان دیدگان بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل است و در مورد پرداخت خسارت های جانی از آنجا که تشکیل این پرونده ها زمان بر می باشد، هنوز موردی گزارش نشده است.
پرداخت دو میلیارد تومان به زیان دیدگان تصادفات رانندگی در بیمه ایرانپول‌نیوز- مدیر امور شعب و نمایندگی های داخل کشور بیمه ایران گفت:‌ بیش از دو میلیارد تومان خسارت درکشیک پنج روزه ایام نوروز به زیان دیدگان تصادفات رانندگی از محل بیمه نامه اتومبیل غرامت پرداخت شده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید علیرضا میرآقایی با اشاره به تشکیل 1950 پرونده خسارتی در ایام تعطیلات نوروز 94 در واحدهای اجرایی وخسارت سیار این مجموعه،افزود:‌ واحدهای اجرایی بیمه ایران در دوم،سوم،چهارم،دوازدهم وسیزدهم فروردین ماه به صورت کشیک آماده بوده و خدمات بیمه ای را به بیمه گزاران خود ارائه کردند.

وی درباره فلسفه برقراری کشیک ایام نوروز در بیمه ایران گفت:‌ هنگامی که کشور همانند ایام نوروز برای یک مدت طولانی به حالت تعطیل در می آید بر تعداد سفرها افزوده می شود و نیاز مردم به خدمات از جمله خدمات بیمه ای افزایش می یابد از این رو ارائه نشدن خدمات بیمه ای به مردم در این مدت غیر قابل قبول است.

مدیر امور شعب و نمایندگی های بیمه ایران تصریح کرد: برهمین اساس کشیک ایام نوروز در این مجموعه با هدف افزایش میزان رضایتمندی مردم طراحی شد.

به اعتقاد وی میزان مطلوبیتی که مردم در ایام تعطیل دریافت می کنند خیلی بیشتر از ایام غیر تعطیل است بر همین اساس این طرح به طور منظم در ایام تعطیلات نوروز به اجرا در می آید.

میرآقایی درباره اعلام آمار پرونده های خسارتی در ایام کشیک نوروز اضافه کرد:‌ پرونده های خسارتی فوق فقط مربوط به خسارت های مالی زیان دیدگان بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل است و در مورد پرداخت خسارت های جانی از آنجا که تشکیل این پرونده ها زمان بر می باشد، هنوز موردی گزارش نشده است.

 مدیر امور شعب و نمایندگی های داخل بیمه ایران درباره ثبت خسارت های مالی بیمه نامه اتومبیل در استان های مختلف نیز گفت:‌ در این مدت بیش از 1200 پرونده خسارتی در استان ها و مابقی درتهران تشکیل شده است. به گفته وی استان های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و خوزستان پس از تهران رکوردار ثبت خسارت ها در بیمه ایران بوده اند.

مدیر امور شعب و نمایندگی های داخل کشور بیمه ایران درباره مشارکت این مجموعه در رزمایش بزرگ ترافیکی خدمات نوروز سفر 94 نیز گفت:‌ ما همواره در کنار دستگاه های اجرایی و نظارتی بوده و به عنوان راهبر صنعت بیمه در این رزمایش شرکت داشتیم.

 در رزمایش بزرگ ترافیکی خدمات نوروز 94 سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پلیس راهور ناجا، سازمان آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، امداد خودرو و کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی، بیمه ایران، سازمان جمعیت هلال احمر، دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان محیط زیست،‌سازمان راهداری و وزارت راه و شهرسازی شرکت داشتند و از25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه 94 به مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند.

 وی حضور بیمه ایران در این رزمایش را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: در این مدت گروه های خسارت سیار اتومبیل را در مبادی ورودی و خروجی شهرهای بزرگ مستقر کرده و امکان پرداخت خسارت در محل را برای بیمه گذاران فراهم نمودیم.

وی در خاتمه درباره سایر خدمات بیمه ایران در ایام تعطیلات نوروز 94 گفت: علاوه بر کشیک واحدهای اجرایی خسارت اتومبیل کشیک بیمه های درمان این شرکت نیز فعال بوده وبرای بیمه گذاران نیازمند بستری دربیمارستان های طرف قرارداد معرفی نامه صادرشد.

به گفته وی این درحالی است که در سایر رشته های بیمه ای نیز در صورت بروز خسارت و یا تمدید بیمه نامه، خدمات لازم به بیمه گذاران ارائه شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: