May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۰۷۷۱
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
0
دکتر غدیر مهدوي رييس پژوهشكده در این همایش ضمن تأکید بر اهمیت به کارگیری علم آکچوئر در صنعت بیمه از رایزنی با دانشگاه های گوناگون از جمله اقتصاد، تهران، علامه و شهید بهشتی برای برپایی دوره های آموزش تخصصی این علم خبر دادند.
حضور بيمه رازي در سمينار روشهاي مدرن در علوم آكچوئرالپول‌نیوز- همايش بين المللي روش هاي نوين در علوم اكچوئرال و محاسبات فني بيمه اي روز سه شنبه مصادف با 25 فروردین ماه در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این همایش با سخنرانی دکترغدیر مهدوي رييس پژوهشكده بيمه آغاز شد. ایشان در این همایش ضمن تأکید بر  اهمیت به کارگیری علم آکچوئر در صنعت بیمه از رایزنی با دانشگاه های گوناگون از جمله اقتصاد، تهران، علامه و شهید بهشتی برای برپایی دوره های آموزش تخصصی این علم خبر دادند.

 همایش فوق با سخنرانی دکتر یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه رازی که از سخنرانان اصلی مراسم افتتاحیه بودند ادامه یافت، محور سخنرانی ایشان پیرامون روشهای مدرن علم آکچوئرال، جایگاه رشته بیمه عمر و همچنین مقایسه این رشته در ایران و جهان بود که این مطالب را به زبان انگلیسی در سالن اصلی پژوهشکده بیمه (شهریار) بیان کردند.

گفتني است میهمان ویژه این مراسم، پروفسور "يان دان" استاد برجسته علوم اكچوئرال از دانشگاه لوون بلژيك بود و همایش فوق نیز با هدف معرفي آخرين دستاوردهاي علوم اكچوئرال و تاكيد بر اصلاح و بازنگري در رويه هاي نظارتي بر صنعت بيمه به كمك علم اكچوئرال، برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: