May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۰۹۴۸
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
0
دكتر شهيدزاده: با ابداع گفتماني جديد در عرصه بانكداري، خالق رويدادهاي نويني باشيم.
مراسم معارفه چند تن از مدیران جدید بانک کشاورزیپول‌نیوز- مراسم معارفه تني چند از مديران امور بانك كشاورزي روز شنبه بيست و نهم فروردين ماه سال جاري در محل ساختمان مركزي اين بانك برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين مراسم كه با حضور دكتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيئت مديره و مدير عامل بانك كشاورزي، مديران امور، رؤساي ادارت و معاونان برگزار شد، دكتر شهيد زاده ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي يكايك اين مديران در پست هاي سازماني پيشين، در انجام مسئوليت هاي جديد براي آنها آرزوي موفقيت كرد.

وي جابجايي و چرخش مشاغل در سازمان را فرصتي گرانبها براي رشد و نمايش استعدادهاي نهفته مديران دانست و افزود: جابجايي در سازمان نوعي انتقال تجربه بين افراد و بخش هاي سازمان است تا استفاده بهينه از تجربيات افراد ميسر شود.

شهيد زاده با بيان اينكه پروژه عامليت خريد گندم وارد اوج عملكرد خود مي شود،  برنامه بانك كشاورزي براي سال 94 را برنامه سنگين و پرافتخاري دانست و تلاش، توجه و دقت مديران را در اجراي برنامه هاي تدوين شده خواستار شد.

وي در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه در مقايسه با گذشته  اقبال و رويكرد بهتري نسبت به بانك كشاورزي در سطح جامعه وجود دارد و به زودي اين بانك  مجددا بر تارك نظام بانكي كشور خواهد درخشيد.

دكتر شهيد زاده اظهار اميدواري كرد با ابداع گفتماني جديد در عرصه بانكداري، خالق رويدادهاي نويني باشيم و تفكر جديدي را در نظام بانكي بنيان گذاري كنيم.

در خاتمه اين مراسم دكتر شهيد زاده احكام جديد پنج نفر از مديران امور را به آن ها  ابلاغ و از تلاش هاي سيد حسين رضوي مدير امور نظارت و بازرسي كه پس از 35 سال خدمت  به مقام بازنشستگي نائل شد با اهداي لوح سپاس قدرداني كرد.

اين گزارش مي افزايد با ابلاغ اين احكام، فرهاد فنودي به عنوان مدير امور اعتبارات و وصول مطالبات، امين مرادي در سمت مدير امور سرمايه انساني و ساختاري، منوچهر حياتي به عنوان رئيس مركز جديد التاسيس پژوهش ها و برنامه ريزي و راهبردي و خسرو شاهوردي در سمت مشاور مديرعامل در حوزه اعتباري و عضو موظف بانك زمين انجام وظيفه خواهند كرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: