کد خبر: ۱۴۱۳۵۰
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
0
اولین مجتمع خدمات بیمه ای شرکت بیمه "ما" در استان خراسان رضویبه منظور تعامل مناسب تر با بیمه گذاران، ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت مناسب و مطابق با استاندارد های به روز صنعت بیمه و همچنین در راستای اصل مشتری مداری افتتاح شد.
افتتاح اولین مجتمع خدمات بیمه ای شرکت بیمه پول‌نیوز- اولین مجتمع خدمات بیمه ای شرکت بیمه "ما" در استان خراسان رضوی روز 31 فروردین ماه افتتاح شد .  

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اولین مجتمع خدمات بیمه ای شرکت بیمه "ما" در استان خراسان رضویبه منظور تعامل مناسب تر با بیمه گذاران، ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت مناسب و مطابق با استاندارد های به روز صنعت بیمه و همچنین در راستای اصل مشتری مداری افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاح اولین مجتمع خدمات بیمه ای شرکت بیمه "ما" در استان خراسان رضوی با حضور سید محمد علیپور مدیر عامل و دیگر اعضای هیات مدیره، بابک زوار رضا رئیس شعبه مشهد، مدیران ستادی بیمه "ما" و سید علی شهابی مدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان خراسان رضوی برگزار شد.

سید محمد علیپور مدیر عامل بیمه "ما" در همین خصوص گفت: بیمه "ما" با وجود آنکه در دوره ای فعالیت خود را شروع کرد که فعالیت اقتصادی کشور در وضعیت مطلوبی قرار نداشت، پس از سه سال با وجود تمام مشکلات توانسته است به نقطه مطلوبی برسد. در این مدت سه سال تلاش شد تا شرکتی داشته باشیم که زیر ساخت های محکمی دارد و با استفاده از پتانسیل نیروهای خبره و جوان در کنار ایجاد ساختار مناسب، بتواند در کشور ایران که ظرفیت اقتصادی بزرگی دارد وظایفی را بر عهده گیرد .

وی در ادامه افزود: استان خراسان رضوی در اکثریت شاخص های اقتصادی در کشور در رتبه های نخست قرار دارد و بیمه "ما" نیز در آبان ماه سال 90 اولین شعبه خود را در استان خراسان رضوی تاسیس کرد. تلاش شده است تا با دید شایسته گرایی و کیفیت گرایی چه در انتخاب همکاران شعبه و چه در انتخاب و پرورش نمایندگان خانواده ای همدل و وفادار ایجاد کنیم و خوشبختانه با این دید، شعبه مشهد همواره جزو شعبه های خوب بیمه "ما" بوده است.

مدیر عامل بیمه "ما" همچنین در پایان در خصوص نقش بیمه در اقتصاد گفت: شاید بیمه به لحاظ فعالیت در اقتصاد عدد بزرگی را به خود اختصاص ندهد اما هیچ فعالیت بزرگ اقتصادی بدون بیمه انجام نخواهد پذیرفت. و بیمه برای آنکه بتواند این نقش را به خوبی ایفا کند باید  دانش به روز بیمه ای و ابزارهای فناوری اطلاعات را به کار گیرد .

همچنین در این مراسم محمد رضا صبوری مدیر شعب بانک ملت در استان خراسان رضوی ضمن ارائه خلاصه ای از تاریخچه بیمه در ایران و جهان گفت: امروزه بیمه نقش مهمی در سرمایه گذاری، تجارت و زندگی روزانه مردم دارد .  و ضمن ایجاد اشتغال، آرامش خاطر را برای مردم به همراه دارد. بانک ها نیز ضمن سرمایه گذاری در فعالیت های اقتصادی می توانند نقش مهمی در صنعت بیمه داشته باشند.

وی در ادامه اضافه کرد: بانک ملت اکنون 4 سال است که درکنار بیمه"ما" قرار دارد و بیمه "ما"  نیز در استان خراسان رضوی تاکنون پرتفوی خوبی کسب کرده است و بانک ملت نیز همواره در کنار بیمه "ما" همراه و یاور خواهد بود .

در پایان این مراسم، از مهدی رکنی، لاله رئیسی و ثمانه وحید به عنوان نمایندگان برتر استان خراسان رضوی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل و قدردانی به عمل آمد .

همچنین از بابک زوار رضا نیز تقدیر ویژه ای صورت پذیرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: