May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۵۵۱
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
0
آئین تودیع و معارفه مدیر مجتمع خدمات بیمه ای غرب تهران چهارشنبه مورخ 02/02/94 با حضور مدیرعامل، معاون فروش و بازاریابی، مدیران ستادی و جمعی از نمایندگان در محل مجتمع برگزار شد.
آئین تودیع و معارفه مدیر مجتمع غرب تهران بیمه دیپول‌نیوز- در این مراسم، ابتدا جناب آقای مهندس بختیاری ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان پرسنل شعبه غرب گفت: شرکت در سال گذشته چند اقدام مهم انجام داد که یکی از آن ها جبران و پرداخت 400 میلیارد تومانی تعهدات بود. همچنین در روزهای پایانی سال شاهد افزایش سرمایه شرکت از 600 به 2500 میلیارد ریال بودیم که در نهایت می توان گفت هم اکنون شرکت بیمه دی آماده است تا با شرایط ثبات به دست آمده وارد عرصه رقابت شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی در ادامه افزود: در روزهای پایانی سال گذشته شرکت بیمه دی یکی از معدود شرکت های بیمه ای بود که توانست دیات خود را پرداخت نماید و این موجب افزایش سطح رضایتمندی مشتریان شد. در واقع این رضایتمندی، بهترین تندیس افتخاری است که شرکت بیمه دی می تواند دریافت کند.

مدیرعامل شرکت بیمه دی نمایندگان را مشاوران فروش شرکت بیمه دی دانست و اظهار داشت: باور داریم که نمایندگان شرکت باید به طور منطقی، عقلانی و محکم حمایت شوند. ایشان با اشاره به موقعیت بسیار مهم شعبه غرب و دارا بودن پتانسیل خوب برای جذب پرتفو خواستار یک حرکت جدی و با برنامه جهت فروش انواع محصولات بیمه ای و استفاده از این ظرفیت شد.

جناب آقای مهندس بختیاری در تودیع، خانم معصوم بیگی را یکی از مدیران و همکاران خوب شرکت برشمرد و با اشاره به زحمات ایشان و همکارانشان در راه اندازی و تجهیز شعبه غرب برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.

همچنین آقای بختیاری در معارفه آقای کتیرایی به عنوان مدیر مجتمع غرب تهران، ایشان را دارای سوابق ارزنده اجرایی در صنعت بیمه دانست و خواستار یک تلاش همه جانبه و با برنامه برای تحقق اهداف شرکت در سال 94 شدند.
برچسب ها: بیمه دی ، تودیع ، معارفه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: