پولنیوز- در این مراسم، ابتدا جناب آقای مهندس بختیاری ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان پرسنل شعبه غرب گفت: شرکت در سال گذشته چند اقدام مهم انجام داد که یکی از آن ها جبران و پرداخت 400 میلیارد تومانی تعهدات بود. همچنین در روزهای پایانی سال شاهد افزایش سرمایه شرکت از 600 به 2500 میلیارد ریال بودیم که در نهایت می توان گفت هم اکنون شرکت بیمه دی آماده است تا با شرایط ثبات به دست آمده وارد عرصه رقابت شود.
به گزارش گروه بانک و بیمه پولنیوز، وی در ادامه افزود: در روزهای پایانی سال گذشته شرکت بیمه دی یکی از معدود شرکت های بیمه ای بود که توانست دیات خود را پرداخت نماید و این موجب افزایش سطح رضایتمندی مشتریان شد. در واقع این رضایتمندی، بهترین تندیس افتخاری است که شرکت بیمه دی می تواند دریافت کند.
مدیرعامل شرکت بیمه دی نمایندگان را مشاوران فروش شرکت بیمه دی دانست و اظهار داشت: باور داریم که نمایندگان شرکت باید به طور منطقی، عقلانی و محکم حمایت شوند. ایشان با اشاره به موقعیت بسیار مهم شعبه غرب و دارا بودن پتانسیل خوب برای جذب پرتفو خواستار یک حرکت جدی و با برنامه جهت فروش انواع محصولات بیمه ای و استفاده از این ظرفیت شد.
جناب آقای مهندس بختیاری در تودیع، خانم معصوم بیگی را یکی از مدیران و همکاران خوب شرکت برشمرد و با اشاره به زحمات ایشان و همکارانشان در راه اندازی و تجهیز شعبه غرب برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.
همچنین آقای بختیاری در معارفه آقای کتیرایی به عنوان مدیر مجتمع غرب تهران، ایشان را دارای سوابق ارزنده اجرایی در صنعت بیمه دانست و خواستار یک تلاش همه جانبه و با برنامه برای تحقق اهداف شرکت در سال 94 شدند.