May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۷۱۳
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳
۱
استفاده از مواد مرغوب و گران قیمت در محصولاتی چون رولزرویس و بنتلی مساله چندان جدیدی نیست زیرا کابین اینگونه خودروها مانند یک هتل لوکس ساخته می شود. اکنون بهترین کابین ها را در خودروهای زیر 60هزار دلار مورد بررسی قرار می دهیم.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی-   قطعا اولین چیزی که در برخورد با یک خودرو نظر شما را جلب می کند؛ طراحی و ظاهر آن خواهد بود اما در مراحل بعدی قضاوت های را نیز در رابطه با فضای داخل کابین و قسمت موتور خواهیم داشت. نتایج یک بررسی در آمریکا نشان می دهد تعداد قابل توجهی از مشتریان حتی اگر ظاهر خودرو را پسندیده باشند، پیش از مشاهده فضای داخل کابین و امکانات آن در رابطه با خرید آن نظر نهایی را ارائه نمی دهند. از این رو باید نتیجه بگیریم که یک برند زمانی در بازار موفق خواهد بود که محصولات آن هم در نمای بیرونی و هم فضای دخل کابین از طراحی قدرتمند و جذابی برخوردار باشد. این قانون شامل تمامی مدل ها می شود و استثنایی وجود ندارد از یک اس یو وی بزرگ گرفته تا یک سوپراسپرت جمع و جور فضای داخل کابین اهمیت بالایی دارد.

همگام با پیشرفت های تکنولوژیک، شاهد پیشرفت هایی قابل توجه در ساخت فضای داخل کابین خودروها بوده ایم، میل به برتری در طراحی فضای داخل به جنگی تمام عیار میان برترین کمپانی های تولیدکننده خودرو در جهان مبدل شده است.

استفاده از مواد مرغوب، گران قیمت و البته کمیاب در محصولاتی چون رولزرویس و بنتلی مساله چندان جدیدی نیست زیرا کابین اینگونه خودروها همانند یک هتل فوق لوکس ساخته می شود اما در این مطلب قصد داریم تا بهترین کابین ها را در خودروهای زیر 60هزار دلار مورد بررسی قرار دهیم.

پول نیوز 7 خودروی برتر زیر 60 هزار دلار از منظر فضای داخلی را معرفی می کند. (در این مطلب قصد پرداختن به قابلیت های تکنولوژیک مثلا روی کنسول جلو خودروها را نداریم بلکه هدف نگاهی اجمالی و پرداختن به جذابیت های فضای داخلی برای مخاطب در نگاه اول است.)

آکورا ام دی ایکس

فضای داخل کابین آکورا ام دی ایکس به خوبی توسعه یافته و سرنشینان به هیچ عنوان احساس کمبود فضا نخواهند داشت. بکارگیری مواد با کیفیت در ساخت تجهیرات فضای داخلی در همان نگاه اول مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد. کنسول جلو با دو صفحه بزرگ لمسی جلب توجه می کند.

آئودی آ 6

آئودی از دیرباز برای طراحی فضای داخلی کابین محصولاتش شهرت داشته است. مدل آ 6 نیز از نمونه های موفق این کمپانی در توسعه فضای دخلی محسوب می شود. استفاده از آلومنیوم با کیفیت و قسمت هایی با طرح چوب حس بسیار خوبی را به مخاطب منتقل می کند. اینترنت بی سیم، لوگوی سیستم صوتی بنگ اند اولافسن و صفحه نمایش لمسی بزرگ در قسمت میانی کنسول جلو و صندلی های عقب عملکردی موفق در دلبری به سبک آئودی دارد.

ب ام و سری 3

تا آنجا که به خاطر داریم محصولات سری 3 ب ام و، بشتر از آنکه لوکس باشند؛ اسپرت هایی جمع و جور و جوان پسند بوده اند. اما ب ام و هر گز در فضای داخلی این مدل ها کوتاهی نکرده و تا آنجا که قیمت گذاری ها اجازه داده به فضای داخل آن نیز اهمیت داده است. ترکیب رنگ و کنسول محبوب ب ام و، طرفداران بی شماری دارد.

کادیلاک سی تی اس

در بخش طراحی فضای داخلی کابین خودرو، آمریکایی ها سبک خاص خود ردا دارند بویژه اگر محصول موردنظر شما برند کادیلاک را داشته باشد باید خود را آماده تجربه یک هتل متحرک کنید. خودروهای آمریکایی از دهه 60 و 70 تا به امروز در زمینه راحتی و آسایش اتاق زبانزد بوده و چند سالی از رقبای خود جلوتر حرکت می کنند.

در کادیلاک سی تی اس لوگوی محبوب این برند وسط فرمان خودنمایی می کند و نقطه ای آغازی برای دلبری این آمریکایی محسوب می شود. قطعات داشبورد از مواد بسیار با کیفیت تولید شده و طرح چوب بر زیبایی بخش هایی از آن افزوده است.

شورولت کوروت استینگ ری 2014

بازهم یک آمریکایی افسانه ای در لیست امروز ما حضور دارد. نام کوروت بویژه لاین استینگ ری آن تضمینی بر زیبایی تمام و کمال این خودرو در همه بخش ها خواهد بود. ما که نیازی به بررسی فضای داخل آن نمی بینیم و انتخاب خود را حتی بدون مشاهده خودرو و روی کاغذ انجام می دهیم. اما برای دوستانی که تازه این مدل را می بینند باید گفت که فقط کوروت شبیه کوروت است و فضای داخلی آن نیز حسی وینتیج را به مخاطب منتقل می کند. این استینگ ری از سال های پر افتخار دهه های گذشته تا به امروز یک محصول خاص به شمار می رود. اینجا همه چیز در بهترین کیفیت ممکن استفاده شده است. جذابیت این خودرو در ظاهر و فضای داخل کابین از بسیاری خودروهای چندصد هزار دلاری به مراتب بیشتر است.

جیپ گرند چروکی

جیپ بنا به سابقه تاریخی خود به عنوان یک خودروی زیبا در فضای داخلی شناخته نمی شود اما پس از تغییران طراحی از سال 2011 تا کنون ظاهر و فضای داخل اتاق آن کاملا دگرگون شده است. این تغییرات برای خودرویی به نام جیپ و با توجه به قیمت آن بسیار مناسب به نظر می رسد.

لکسس جی اس

قطعا از نام لکسس انتظاری جز زیبایی و کیفیت وجود ندارد. لکسس جی اس یکی از آن خودروهایی است که فضای داخلی آن زیبایی و کیفیت مطلوبی دارد. طراحی چشم نواز کنسول جلوی خودرو به همراه چرم مرغوب برای روکش بخش های مختلف یک هارمونی بی نظیر را ایجاد کرده است. لکسس با این محصول به مخاطبان می گوید اگر نمونه های لوکس تر این برند را خریداری کنند تا چه میزان غافلگیر خواهند شد!

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
15:41 - 1394/02/09
هیچکدوم اینا مثل تابوت چهار چرخ ما(پراید) ما نمیشه!!!
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: