May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۷۹۴
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: این فعالیت ها با وجود موانع بسیار در کیش آغاز شد و در حال حاضر مهمترین برنامه پیش روی این سازمان ادامه این روند تصاعدی در گسترش و رشد جزیره کیش است.
مونسان: برای جهانی شدن کیش٫ برنامه ریزی کرده ایمپول‌نیوز- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست 4 ساعته شورای معاونین ضمن بررسی عملکرد بخش های مختلف این مجموعه٫ ازایجاد تحولات جدید دربدنه سازمان با هدف افزایش شتاب توسعه درجزیره کیش خبرداد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، در نخستین نشست شورای معاونین سازمان منطقه آزاد کیش در سال 94 که با حضور دکتر مونسان عصر دوشنبه 7 اسفند برگزارشد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: روند انجام اقدامات زیرساختی٫ سرعت حرکت جزیره کیش درمسیر توسعه را افزایش داده واین درحالی است که این توسعه برمحور اقتصاد پایدار شکل گرفته است.

وی در این نشست 4 ساعته که با تحلیل عملکرد وبررسی چارت اداری کارکنان بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش همراه بود تاکید کرد: جایگزینی روش های صحیح درآمد زایی بدون آسیب به منابع  محیط زیست وفروش ثروت های طبیعی این جزیره٫ اقدامی متحولانه در این منطقه آزاد است که درسایه تلاش شبانه روزی٫ برنامه ریزی وبکارگیری اندیشه های متخصص وخلاق بدست آمده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: این فعالیت ها با وجود موانع بسیار در کیش آغاز شد و در حال حاضر مهمترین برنامه پیش روی این سازمان ادامه این روند تصاعدی در گسترش و رشد جزیره کیش است.

دکتر مونسان در این نشست از معاونان ومدیران سازمان منطقه آزاد کیش خواست با تحلیل وضعیت کنونی٫ بررسی نقشه راه تعیین شده در سند چشم انداز 1404 و بهره گیری از ظرفیت های بومی منطقه برای رقابت با مناطق گردشگری دنیا برنامه ریزی کنند.

وی داشتن نگاه فراملی را یک ضرورت برای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش دانست وافزود: این نگرش لازمه دستیابی به جایگاه بین المللی در گردشگری و اقتصاد است و رشد مناطق آزاد کشور نیز وابسته به حضور در عرصه های بین المللی گردشگری واقتصاد است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تصمیم گیری و اجرای تغییرات اساسی در بدنه این سازمان خبرداد و گفت: برای رسیدن به اهداف متعالی در نظر داریم با تقویت وهویت بخشی به قسمت هایی که مغفول مانده نقاط ضعف را تقویت واز پتانسیل های این بخش ها برای عملکرد بهتر مجموعه استفاده کنیم .

گسترش و ارتقاء حوزه های محیط زیست و امور زنان از جمله موارد مورد تاکید دکتر مونسان در این نشست بود.

وی همچنین نبود معاونت مطالعات و برنامه ریزی را خلاء آشکار دربدنه سازمان منطقه آزاد کیش دانست و افزود: تحقیقات وبرنامه ریزی اساس و مبنای تصمیم گیریها در ارگانها و نهادهای موفق است و این سازمان به عنوان محوربرنامه ریزی ٫ تصمیم گیری٫ اجرا و نظارت در جزیره کیش در همه بخش ها نیازمند مطالعات و برنامه ریزی است.

دکتر مونسان گفت: با نیاز سنجی ها وآسیب شناسی های انجام شده و بر اساس تحلیل های کارشناسان و متخصصان صاحب نظر٫ برای رفع کاستی های سازمان منطقه آزاد کیش و ارتقاء کارکردهای این مجموعه برنامه ریزی شده که انجام این تغییرات ٫ اثرات مثبتی در رونق جزیره کیش به همراه دارد.

ساماندهی وضعیت شغلی کارکنان براساس تخصص وشاخصه های صحیح بهره وری از دیگر بخش های مطرح وبررسی شده دراین نشست بود.

نشست شورای معاونین سازمان منطقه آزاد کیش یکی از مهمترین جلسات تصمیم گیری است که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست با حضور مشاوران ٫ معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و با استناد به اطلاعات و آمارهای دقیق در خصوص خط مشی و اقدامات آتی مجموعه تصمیم گیری می کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: