May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۹۲۹
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
0
مسئولان شهرداری و مراکز فرهنگی که زمینه و امکان تبلیغ اپیلاسیون را فراهم کرده‌اند، بازخواست و مواخذه شدند
پول‌نیوز- دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: به دلیل احتمال بروز بیماری‌های هیپاتیت و ایدز، دادستانی قزوین تبلیغات اپیلاسیون را دراین استان ممنوع اعلام کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌و‌گو با میزان اظهار کرد:عمل اپیلاسیون علاوه بر احتمال بروز بیمارهای هپاتیت و ایدز، مشکلات دیگری هم دارد.

وی تصریح کرد: دستور داده شده تا مراکزی که اقدام به انتشار اینگونه تبلیغات می‌کنند، پلمب شود و قوه قضاییه در استان قزوین به طور جدی و قاطع با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی اظهار کرد: مسئولان شهرداری و مراکز فرهنگی که زمینه و امکان تبلیغ اپیلاسیون را فراهم کرده‌اند، بازخواست و مواخذه شدند؛زیرا نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات خلاف استفاده می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل احتمال بروز هیپاتیت و ایدز و خطر آفرینی برای مردم موضوع دارای اهمیت است؛زیرا سلامتی و امنیت جامعه برای دستگاه قضا مهم بوده و در صورت نیاز قوه قضاییه وارد عمل می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: