May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۰۳۱
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
۱
رئیس پلیس آگاهی همدان از وقوع یک سرقت مسلحانه در حصار امام خمینی (ره) همدان و دستگیری یکی ار سارقان خبر داد.
پول‌نیوز- رضا زارعی امروز در گفت‌وگویی در همدان اظهار کرد: در پی وقوع یک سرقت مسلحانه در حصار امام خمینی (ره) با تلاش پلیس و همکاری مردم یکی از دو سارق این حادثه دستگیر شد.

وی افزود: این دو سارق با شناسایی قبلی و اطمینان از نداشتن آژیر خطر و حفاظ امنیتی، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در حصار امام خمینی (ره) کردند که ناکام ماندند.

رئیس پلیس آگاهی همدان تصریح کرد: در حین سرقت، درگیری بین سارقان و صاحب طلافروشی صورت می‌گیرد که در این کش و قوس سارقان با شلیک تیر هوایی به دنبال سرقت طلا از ویترین مغازه بودند.

وی با بیان اینکه در این درگیری صاحب مغازه با شی تیزی مجروح شد، گفت: با صدای شلیک تیر، مردم به کمک صاحب مغازه آمده و یکی از دو سارقان را که بر اثر درگیری مجروح شده و به زمین افتاده بود را دستگیر می‌کنند.

زارعی یادآور شد: سارق دوم بعد از ورود مردم به معرکه، از محل متواری می‎شود که با توجه به اطلاعاتی که سارق دستگیر شده کسب شد؛ به‌زودی او را نیز دستگیر خواهیم کرد.

رئیس پلیس آگاهی همدان با رد این شایعه که پلیس خیلی دیر به محل حادثه رسیده است؛ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اداره پلیس آگاهی در نزدیکی محل وقوع سرقت است و همچنین با تماس با فوریت‌های 110 مأموران کلانتری در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند.

وی با بیان اینکه اسلحه به کار رفته در این سرقت از نوع کلاشینکف بوده و تنها یک تیر هوایی شلیک شده است، گفت: اینکه بیش از یک تیر، از سوی سارقان شلیک شده، صحت ندارد.

زارعی با اشاره به توصیه‌های امنیتی که بارها به صاحبان طلافروشی‌ها و صرافی‌ها تذکر داده شده است، افزود: در این حادثه هم متأسفانه صاحب طلافروشی هیچ کدام از موارد امنیتی را رعایت نکرده است.

وی اظهار کرد: نه‌تنها شیشه مغازه ضدگلوله نبوده بلکه این مکان فاقد سیستم آژیر خطر و درب الکترونیکی همراه با ریموت بوده است.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
16:45 - 1394/02/12
مشخصا سارق با مداخله و درگیری با بسیجیان منطقه دستگیر شده است
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: