کد خبر: ۱۴۲۲۰۰
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
0
سهمانی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون آماده ارائه خدمات به واحدهای تولیدی ارزش آفرین و کارآفرین می باشد و وظیفه اصلی بانک حمایت از بخشهای واقعی اقتصاد می باشد .
حمایت از کارآفرینی سیاست اصلی بانک توسعه تعاون استپول‌نیوز- محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: یکی از سیاست های مهم بانک توسعه تعاون حمایت از کارآفرینی و تامین سرمایه درگردش واحدهای صنعتی است .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم تجلیل از کارگران و بازنشستگان مازندران اظهارداشت: بانک توسعه تعاون در خدمت توسعه واحدهای تولیدی و اقتصادی استان مازندران است که امیدواریم با تلاش و همت تلاشگران عرصه تولید در آینده نزدیک، شاهد رشد این واحدها در استان و کشور باشیم.

وی با بیان اینکه از جمعیت سه میلیونی استان حدود ۷۰۰ هزار نفر در حوزه کارگری مشغول به فعالیت هستند، افزود: سهم این افراد در رشد اقتصاد، صنعت و کشاورزی بسیار بارز و چشمگیر می باشد .

سهمانی با اعلام اینکه دولت برای خروج از رکود در کشور ماموریت هایی در صحنه بین المللی و داخلی دارد، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید مسائل بسیاری را در حوزه اقتصاد مطرح کرده است و تلاش می کند در بخش های صنعتی، تولیدی و کارگری رونق ایجاد نماید .

وی با اعلام اینکه با ارج نهادن به کار تولیدی و کارآفرینی شاهد افزایش ظرفیت در واحدهای تولیدی خواهیم بود، گفت: بانک ها برای حمایت از تولید و کارآفرینی و تامین مالی سرمایه در گردش اقدامات خوبی انجام داده اند و ۶۰ درصد منابع داخلی بانک ها و منابعی که دولت به بانک ها اختصاص داده در راستای توانمندسازی و افزایش ظرفیت بنگاهها و تامین سرمایه در گردش بوده است.

سهمانی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون آماده ارائه خدمات به واحدهای تولیدی ارزش آفرین و کارآفرین می باشد و وظیفه اصلی بانک حمایت از بخشهای واقعی اقتصاد می باشد  .
گفتنی است این دیدار با حضور دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران، بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارگران  استان مازندارن برگزار گردید  .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: