May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۲۵۲
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
0
در اين مراسم غلامعلي غلامي با اشاره به نيروي انساني جوان و متخصص در شرکت بيمه نوين بر اهميت توجه به ظرفيت هاي موجود در اين حوزه تأکيد داشت و ابراز اميدواري کرد حضور سرکار خانم مژگان عبداللهي در اين سمت، ارتقاي سطح کيفي و توسعه بهره وري حوزه منابع انساني شرکت را در پي داشته باشد.
مدير منابع انساني و پشتيباني بيمه نوين منصوب شدپول‌نیوز- مراسم معارفه مدير منابع انساني و پشتيباني بيمه نوين با حضور مديرعامل، معاونين و مديران شرکت برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين مراسم غلامعلي غلامي با اشاره به نيروي انساني جوان و متخصص در شرکت بيمه نوين بر اهميت توجه به ظرفيت هاي موجود در اين حوزه تأکيد داشت و ابراز اميدواري کرد حضور سرکار خانم مژگان عبداللهي در اين سمت، ارتقاي سطح کيفي و توسعه بهره وري حوزه منابع انساني شرکت را در پي داشته باشد.

مديرعامل بيمه نوين همچنين از زحمات حميدرضا شماخي که سرپرستي اين مديريت را عهده دار بود تشکر نمود.

گفتني است مژگان عبداللهي داراي مدرک دکتراي مديريت آموزشي و مدرس دانشگاه با سابقه مديريت دوره هاي کوتاه مدت سازمان مديريت صنعتي و دوره هاي آموزشي مؤسسه مطالعات بهره وري و منابع انساني و مديرمنابع انساني شرکت فراجم فرودگاه امام خميني است. وي همچنين مؤلف كتاب "مديريت منابع انساني" از نشر آها و نويسنده بالغ بر ده عنوان مقاله علمي- پژوهشي و ISI درخصوص شايستگي منابع انساني، شايستگي مديران و الويت بندي شايستگي هاي رهبران سازمان در مجلات معتبر خارجي و داخلي است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: